خبرهای داغ
کدخبر: ۶۱۲۴
تاریخ خبر:

قسمت جدید سریال پوست شیر منتشر شد؛ منصور قاتل ساحل نبود!

قسمت هفتم از فصل سوم سریال پوست شیر منتشر شد.

قسمت جدید سریال پوست شیر منتشر شد؛ منصور قاتل ساحل نبود!

روز گذشته قسمت سوم از فصل هفتم سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی منتشر شد، قسمتی که عمده موضوع آن مربوط به بازجویی محب مشکات (شهاب حسینی) از منصور باجلان (مجتبی پیرزاده) بود و در نهایت منصور توانست همه اتهام‌های مربوط به خودش در مورد قتل ساحل را بی‌اثر کند.

پس از آ‌نکه مادر منصور به‌ دلیل قتل برادر رضایت داد، در این قسمت خلیل، برادر عباس صوفیانی هم پس از دریافت یک پژو ۲۰۷ از شکایت بابت قتل عمد عباس رضایت داد تا همه شاکیان منصور یک به یک رضایت بدهند و فقط منصور بماند و جنبه عمومی جرائمی که مرتکب شده است. موضوعی که وقتی مشکات آن را به نعیم (هادی حجازی‌فر در نقش پدر ساحل) گفت، با عصبانیت نعیم و سرکوفت او به مشکات بابت ناتوانی در پیدا کردن مدارک برای محکومیت منصور مواجه شد.

اما نکته کلیدی محکومیت منصور شاید مشروب فروشی باشد که در دورانی حبس ساحل، به گروگانگیر مشروب می‌داد و چهره گروگانگیر را دیده است و البته به خاطر ترس از بازداشت به جرم مشروب فروشی، از رفتن به آگاهی طفر می‌رود و به دنبال خروج غیرقانونی از ایران و فرار به ترکیه است.

باید دید در قسمت بعدی سریال پوست شیر، بالاخره مشروب فروش حاضر به شناسایی منصور می‌شود و اساسا منصور همان فردی بود که ساحل را گروگان گرفته بود و مدارک جدیدی علیه منصور پیدا می‌شود یا بینندگان با یک سورپرایز دیگر مواجه می‌شوند و اصلا منصور، قاتل ساحل نیست!

copied
ارسال نظر
 
  • مسعود

    به نظر من فرشاد عرق فروش همون نگهبان ساحل میباشد چون دلیلی ندارد به خاطر مشروب هایی که فروخته وپلیس دستگیرش نکرده بره ترکیه مگه سجاد هم باهاش نبود پلیس اومد در مکانیکی هیچ کاری باهاشم نداشت بعدشم آخر قسمت هفتم موقعی خواست فرشاد جلوآگاهی نشون بده از کفشهاش شروع کرد همون کفشهای نگبان ساحل و فرم واستیلش هم میخورد به نگهبان ساحل بعدشم خونه باغ که ساحل توش بود تو منطقه فرشاده پس فرشاد آمارشو داشته که خالیه و کسی اون طرفا نمیاد و نزدیک خونشون بوده که هروقت کاری پیش اومد بتونه بره خونه منصور قاتل اصلیه ولی فرشاد نگهبان ساحل بودهانگشتر هم ازمنصوربهش داده شاید جای دستمزدش طلا گرفته باشه همون طلای دزدی

  • ناشناس

    منصور قاتل نیس

  • سونیا

    کسی که مشروب میخوره و توی پارتی هامیرفت فقط صدرابود .صدراودوست دخترش این کارو کر دن .اماساحل چهره صدرا رو ندیده .واسه همی نم ب پدرش چیزی نگفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها