کدخبر: ۶۷۹۵
تاریخ خبر:

حمله تند کیهان به فیلم‌های جنگ جهانی سوم و فسیل؛ مبتذل هستند!

امروز کار به جایی رسیده که نه تنها برخی از فیلم سازان به‌دنبال تولید همان فیلمفارسی‌های زمان طاغوت هستند بلکه پا را فراتر گذاشته و اهداف غربزدگی و فضای‌هالیوودی و بی‌بند وباری را در سینمای ایران دنبال می‌کنند و این همان تهدید فرهنگی و نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی ماست که دشمنان انقلاب اسلامی برای ما طراحی کرده‌اند!

حمله تند کیهان به فیلم‌های جنگ جهانی سوم و فسیل؛ مبتذل هستند!

کیهان نوشت: امروز کار به جایی رسیده که نه تنها برخی از فیلم سازان به‌دنبال تولید همان فیلمفارسی‌های زمان طاغوت هستند بلکه پا را فراتر گذاشته و اهداف غربزدگی و فضای‌هالیوودی و بی‌بند وباری را در سینمای ایران دنبال می‌کنند و این همان تهدید فرهنگی و نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی ماست که دشمنان انقلاب اسلامی برای ما طراحی کرده‌اند!

نقد فیلم جنگ جهانی سوم ؛ ماجرای یک قربانی

ساخت فیلم‌های مبتذلی نظیر «فسیل»‌، «آهنگ دونفره»، «جنگ جهانی سوم» و... نمونه چنین آثاری است که از طریق سوژه‌ها و موضوعات طنز و کمیک با استفاده از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون که به نوعی توسط مردم به عنوان یک چهره هنری پذیرفته شده‌اند قصد دارد کارکردی غیر از گسترش ابتذال در جامعه اسلامی ندارند!

فسیل پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد!

بنابراین حرکت به‌سمت ساخت فیلم‌های سخیف و بی‌ارزش در واقع کمک به دشمنان انقلاب اسلامی است و فضا را برای نفوذ دشمن هموار می‌سازد، اگرچه برخی از سینماگران و سازندگان فیلم‌های سینمایی به بهانه تولید فیلم‌های طنز و کمدی ناخودآگاه به‌سمت این نوع فیلم‌های بی‌ارزش که ترویج‌دهنده فرهنگ غرب وبی بندوباری است می‌روند باید آگاه باشند که دشمنان ما آرام ننشستند و به‌دنبال کوچک‌ترین روزنه نفوذ در داخل ایران هستند و چه مسیری بهتر از راه فرهنگ و هنر که به ساده‌ترین وجه می‌توانند ضمن نفوذ در قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه قشر جوان که آسیب‌پذیرترین قشر جامعه هستند اهداف خود را به نحو احسن دنبال کنند و لازم است که مسئولان طراز اول فرهنگ و هنر کشور هوشیارانه عمل کنند و راه‌های نفوذ فرهنگی دشمن را ببندند.

تولید و ساخت فیلم‌های شاد و کمدی برای جامعه ما لازم و ضروری است اما نه اینکه بخواهیم با فرهنگ لودگی و ابتذال فرهنگی به خواسته‌های دشمن جامه عمل بپوشانیم، بنابراین به‌نظر می‌آید که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی اصلی فرهنگ و هنر کشور است بایستی به‌طور انقلابی و قاطعانه عمل کند و جلوی تولید فیلم‌های مبتذل که ترویج بی‌فرهنگی و ابتذال می‌کند را بگیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها