خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۹۳
تاریخ خبر:

شب‌های مافیا و سه بازیگر شرکت‌کننده که فوت کردند!

در این مقاله قصد داریم به معرفی ۳ بازیگر فوت شده در شب‌های مافیا بپردازیم با ما همراه باشید.

شب‌های مافیا و سه بازیگر شرکت‌کننده که فوت کردند!

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند!

توصیه‌ی مهم شهرام عبدلی درباره زندگی

شهرام عبدلی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ – ۶ اسفند ۱۴۰۱) بازیگر اهل ایران بود. فعالیت شهرام عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شد. ورودش به تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و با بازی در سریال خط قرمز (۱۳۸۰–۱۳۸۱) به شهرت رسید. او بیشتر ایفاگر نقشهای منفی یا ضدقهرمان بود. شهرام عبدلی در مشهد در یک پروژه سریال خانگی به نام آسوده باش حضور داشت که در هتل دچار سردرد شدید و سرگیجه شد و به بیمارستان قائم مشهد مراجعه کرد. بعد از سی‌تی اسکن مغز مشخص شد وی دچار خونریزی مغزی شده و بعد از چند ساعت به حالت کما رفت. وی روز شنبه۶ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند!

علت فوت حسام محمودی چه بود؟

حسام محمودی فرید (۱ فروردین ۱۳۶۵ – ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود. حسام محمودی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت. بازی در نقش «رستگار» از سریال «سوران» آخرین نقش آفرینی این بازیگر در آخرین روزهای زندگی اش در عرصه هنر بود که هنوز منتشر نشده است.سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند!

شب‌های مافیا و سه بازیگر شرکت‌کننده که فوت کردند!

ارشا اقدسی (۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ – ۱۳ مرداد ۱۴۰۰) بدل‌کار و هنرپیشه ایرانی بود. او درطول حرفهٔ خود در فیلم‌های گوناگونی ایفای نقش کرده‌بود. او بنیان‌گذار بدلکاران ۱۳ بود. ارشا اقدسی روز چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ‌کردن ماشین، به علت اشکال فنی و محاسباتی از لحاظ ایمنی و گارد کشی غیر استاندارد چارچوب و ستون خودرو در عملیات بدلکاری دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت، لبنان، منتقل کردند. وی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیروت درگذشت. با رضایت مادر وی اعضای بدن ارشا اقدسی جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردید. پیکر او، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۲۲ مرداد، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در کنار آرامگاه پیمان ابدی، دیگر بدلکار سرشناس که او هم بر اثر حادثه در صحنه فیلمبرداری درگذشت، به خاک سپرده شد.سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها