خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۴۹
تاریخ خبر:

معرفی سریال آمستردام با خلاصه داستان و اسامی بازیگران

سریال امستردام محصول جدید نمایش خانگی با خلاصه داستان سریال امستردام و اسامی بازیگران سریال امستردام منتشر شد.

معرفی سریال آمستردام با خلاصه داستان و اسامی بازیگران

سریال آمستردام

سریال آمستردام به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو محصول ایرانی نمایش خانگی است. داستان سریال آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال آمستردام در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود قراگزلو «فیلم بیست هفته» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

داستان و بازیگران سریال آمستردام

بازیگران سریال آمستردام قراگزلو از هنرمندان برجسته ازجمله هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل و مهدی سلطانی تشکیل شده است. زمان پخش سریال آمستردام در شبکه نمایش خانگی از پایان تابستان اعلام شده و بزودی می‌توانید این سریال را تماشا کنید.

سریال آمستردام باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال ۱۴۰۰ باشد. بازیگران سریال امستردام شامل مهدی پاکدل, هنگامه قاضیانی, نسیم ادبی, شهرام حقیقت دوست, مینا ساداتی, مهدی سلطانی, ارمیا قاسمی, رویا جاویدنیا و مجتبی پیرزاده است که برخی از انها در سریال جیران حسن فتحی نیز خواهند بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها