خبرهای داغ
کدخبر: ۷۱۷۶
تاریخ خبر:

جزئیات جدید از پرونده آزار جنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی

زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. بر اساس اظهارات آنها در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.

جزئیات جدید از پرونده آزار جنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی

وکلای بازیگران زن می‌گویند که در جریان این پرونده شهود زیادی به دادگاه فراخوانده شدند و درباره شاکیان پرونده شهادت دادند.

اتهام آزار جنسی جبیب رضایی و مهدی کوشکی تایید شد | ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو تبریه شدند!

ماجرای شکایت ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو علیه حبیب رضایی و مهدی کوشکی چه بود؟

سال گذشته در همین ایام بازار می‌تو و اعترافات آزاردیدگان بسیار داغ بود و در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد. همان زمان شبنم فرشادجو به افشاگری درباره این هنرمندان و فعالیت آن‌ها پرداخت و این افراد هم بعد‌ها به جرم افترا از او شکایت کردند. دادگاه پس بررسی اظهارات شهود رای بر تبرئه ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو داده و حبیب رضایی و مهدی کوشکی را متهم دانسته است. به این ترتیب، اتهام آزارجنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی تائید شد.

زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. براین اساس در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.

بازپرس برای حفاظت از شهود قرار عدم دسترسی به پرونده و استماع محرمانه شهادت صادر کرد.

وکلای این بازیگران می‌گویند که در جریان این پرونده شهود زیادی به دادگاه فراخوانده شدند و درباره شاکیان پرونده شهادت دادند.

آن‌ها در بخشی از این گفتگو می‌گویند: فرایند معرفی شهود به دادسرا فرایند زمان‌بری بود و ما چهره‌های مختلفی را بعضا چند نفر را در یک روز و بعضا برخی که مشهورتر بودند را به دلیل حفظ جریان محرمانگی در یک روز مجزا برای شهادت‌دادن به دادسرا بردیم.

منبع: شرق
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها