خبرهای داغ
کدخبر: ۷۲۶۵
تاریخ خبر:

کنایه‌های تند “شکیرا” به “پیکه” در جشنواره موسیقی!!

شکیرا که در جشنواره موسیقی لاتین بیلبورد برنده جایزه زن سال شده است بار دیگر درباره همسر سابق خیانتکار خود صحبت کرده است!

کنایه‌های تند “شکیرا” به “پیکه” در جشنواره موسیقی!!

شکیرا بازیگر ۴۹ ساله برنده جایزه بهترین خواننده زن سال در جشنواره موسیقی لاتین بیلبورد شده است!

شکیرا پس از دریافت جایزه خود ظاهراً از همسر سابق و پدر فرزندان خود، جرارد پیکه انتقاد کرده است. خانم خواننده در حالی که با یک لباس مشکی و زیبا از او تجلیل شد، سخنرانی بسیار احساسی درباره روابط احساسی انجام داد.

این خواننده کلمبیایی سخنرانی خود را اینگونه آغاز کرد: «زمانی در زندگی هر زنی فرا می‌رسد که دیگر به کسی وابسته نیست. که خودش را آن طور که هست، دوست داشته باشد و بپذیرد.»

او همچنین افزود: «جستجوی برای پیدا کردن نیمه گم شده با جستجوی برای خود جایگزین می‌شود. این زمانی است که میل به کامل بودن با میل به واقعی بودن جایگزین می‌شود.»

شکیرا که امسال پس از ۱۲ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۲۲ راه خود را از ستاره سابق بارسلونا جدا کرد، گفت: «این سالی است که در آن متوجه شدم زنان بسیار قوی‌تر از آن چیزی هستند که ما فکر می‌کنیم.

ما شجاع‌تر از آن چیزی هستیم که فکر می‌کنیم. من فکر می‌کنم که مستقل‌تر از آن چیزی هستیم که به ما آموخته‌اند.

کدام زنی است که به او کم توجهی و بی‌محبت شده باشد و خودش را فراموش نکرده باشد؟ این اتفاق برای من نیز افتاده است.»

خیانت پیکه برای شکیرا بی اهمیت است!

طبق شایعات پیکه با نامزد جدید خود کلارا چیا مارتی به شکیرا خیانت کرده است. با این حال شکیرا اعلام کرده است که این موضوع بی‌اهمیت است.

«این که کسی وفادار باشد یا نه خیلی مهم نیست. آنچه واقعاً مهم است این است که به خود وفادار بمانید».

شکیرا قبل از پایان سخنرانی خود فاش کرد که موسیقی به او کمک کرد تا دوران سخت زندگی‌اش را بگذراند.

او در این باره گفت: «درست است! وقتی بیشتر از هر زمانی احساس گمراهی داشتم. این موسیقی بود که مرا در مسیر بازگشت به خودم قرار داد.»

شکیرا همچنین با تجلیل از زنان گفت: « این جایزه برای شماست. آنچه را که نوشتم و آنچه را که خواندم به زنان تقدیم می‌کنم. تنها یک زن است که می‌تواند تا به نابودی کشیدن خودش کسی را دوست داشته باشد.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها