خبرهای داغ
کدخبر: ۷۵۲۰
تاریخ خبر:

ناگفته‌های شنیدنی مادر "راما" در سریال رهایم کن

محمدصادق کودکی با هنرنمایی زیبایش در سریال رهایم کن باعث شگفت زده شدن مردم شد، اخیرا صحبت های مادرش باعث تحسین از سمت مردم شد.

ناگفته‌های شنیدنی مادر "راما" در سریال رهایم کن

محمد صادق کودکی مبتلا به سندروم داون که در سریال رهایم کن با نام راما و به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی هنرنمایی کرده است توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است.

اخیرا مادر محمدصادق صحبت های جدیدی را درباره محمدصادق بیان کرده و گفته: محمدصادق بسیار حمایتگر است و همیشه حواسش به اطرافیان خود است.

او از کودکی فیلم های بسیار زیادی را دیده است و حتی ما را هم مجبور به دیدن این فیلم ها می‌کرد.

محمدصادق افراد سریال رهایم کن را همکار خود می‌دیده است و به بقیه با افتخار می‌گوید که سرکار می‌رود.

همه خانواده های سندروم داون از موفقیت کودکان خود خوشحال می شوند و دوست دارند کودکان مستقلی را تربیت کنند.

مادر این کودک در پایان صحبت های خود از سازندگان سریال رهایم کن از جلب توجه مردم به سمت محمدصادق تشکر ویژه به عمل آورد.

محمدصادق میرمحمدی تکه‌ای از بهشت

سریال «رهایم کن» در کنار سوژه جذاب و روایت دلنشین و بازی موفق بازیگرانش، یک مهره منحصربفرد دارد و آن‌هم حضور دلچسب محمدصادق میرمحمدی در نقش راماست؛ کودک سندروم‌داونی که بخشی از احساسات سریال با شیرینی او گره خورده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، در سینمای جهان، فیلم‌های زیادی با حضور بازیگران سندروم داونی ساخته شده و در اکثر آنها محور اصلی داستان روی این شخصیت‌ها بنا شده است. در ایران، سال‌ها پیش پوران درخشنده فیلم «بچه‌های ابدی» را درباره احساسات کودکان و نوجوان سندروم دارونی و محدودیت‌های زندگی خانواده آنها ساخت و بازی علی احدی‌فر، نوجوان سندروم داونی این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حالا در سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، با پسربچه سندروم داونی به نام راما با بازی محمدصادق میرمحمدی روبه‌رو هستیم. راما پسر حاتم، شخصیت اصلی داستان است و بخش مهمی از ماجراهای زندگی حاتم به حضور این فرزند ربط دارد.

در چند قسمت اخیر سریال «رهایم کن» بارها راما را در موقعیت‌های احساسی مختلفی دیده‌ایم. این کودک با خنده‌ها، گریه‌ها، بغض‌ها و دیالوگ‌های جذابش به قدری حالاتش را طبیعی و دقیق به نمایش می‌گذارد که گاهی اوقات شک می‌کنیم بازیگر است و صرفا درحال اجرای نقش.

یکی از درخشان‌ترین موقعیت‌هایی که با بازی او رقم می‌خورد، زمانی است که راما را گروگان گرفته‌اند. بعد از شنیدن صدای گلوله، از ترس می‌زند زیر گریه و این گریه تا زمانی که حاتم او را نجات دهد ادامه دارد. در قسمت دهم هم تحت تاثیر صحبت‌های افسانه با حاتم، چنان بغضی می‌کند که به نظر می‌رسد موقعیت را دقیق درک کرده و به شدت نگران سرنوشت افسانه است.

به طور کلی رابطه میان راما و حاتم، بسیار درخشان از آب درآمده و کاملا مشخص است این موقعیت جذاب به واسطه تمرین‌های فراوان او با محسن تنابنده شکل گرفته است. جایی که در قسمت هشتم بعد از سکانس گروگان‌گیری و آنهمه تشویش و بحران، راما را در آغوش حاتم می‌بینیم، می‌توانیم به درک آرامش عمیقی در روابط میان آنها برسیم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها