خبرهای داغ
کدخبر: ۸۱۵۰
تاریخ خبر:

به بهانه‌ درگذشت رضا حداد؛ جای او بسیار خالی خواهد بود

رضا حداد کارگردان مطرح تئاتر در سن ۵۴ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. وی دانش ‌آموخته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران بود و فعالیت حرفه ای اش را از سال ۱۳۶۵ با کارگردانی تئاتر آغاز کرد. همچنین سابقه اجراهای متعدد در خارج از کشور و دریافت جوایز بین المللی را دارد.

به بهانه‌ درگذشت رضا حداد؛ جای او بسیار خالی خواهد بود

فارغ از فعالیت‌ها و نقش رضا حداد در فضای تئاتر که اهالی تئاتر بهتر می‌توانند در مورد آن بگویند، فکر می‌کنم مهم‌ترین و پررنگ‌ترین جنبه شخصیتی و وجودی‌اش، نقشِ حمایتگری و همراهی رضا حداد است که برای افرادی که با او ارتباط داشتند، بسیار ملموس بود. این حمایتگری به گونه‌ای بود که افراد متعدد در حوزه‌های مختلف هنری علی‌الخصوص تئاتر و موسیقی یا کسب و کارهایی خارج از دنیای هنر، به عبارتی، هرکس که رضا حداد را (مستقیم یا غیرمستقیم) می‌شناخت، می‌توانست روی کمک و همراهی او حساب ویژه‌ای باز کند. چون تا جایی که می‌توانست تلاش می‌کرد نقش مفید و موثری در به ثمر رسیدن اتفاق‌های مهم و جذاب داشته باشد؛ گاهی با کمک فکری و ارتباط دادن و گاهی با حضور پررنگ‌تر و ایفای نقشی کلیدی‌تر.

به بهانه‌ درگذشت رضا حداد؛ جای او بسیار خالی خواهد بود

ما، افراد حلقه‌های اطراف رضا حداد، چه دوستان نزدیک‌ترش، چه اهالی هنر، چه اهالی کسب و کارهای متنوع دیگر، همیشه پشتمان به او، حضورش و تاثیرگذاری‌اش گرم بود و او به واقع حلقه اتصال افراد متعدد و پرشماری به یکدیگر بود. فقدانش بسیاری از این ارتباطات را مخدوش خواهد کرد و این اتفاق ممکن است ما را از هم دور کند. سخاوت رضا در تحکیم و گسترش این اتصالات چه دوستانه، چه در فضای کاری و هنری و تکیه بر قدرت همین روابط، توانست بیست و چند سال شبکه آفتاب را با افراد مختلف و بسیار زیاد شکل بدهد.

جای او بسیار خالی خواهد بود...

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها