کدخبر: ۸۳۵۸
تاریخ خبر:

کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه! + عکس

عکس‌های منتشر شده از کشف حجاب و هنجارشکنی بی‌شرمانه صدف عسگری بازیگر فیلم آیه‌های زمینی در جشنواره کن بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه! + عکس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس‌های منتشر شده از کشف حجاب و هنجارشکنی بی‌شرمانه صدف عسگری بازیگر فیلم آیه‌های زمینی در جشنواره کن بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصاویر که با واکنش‌های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، صدف عسگری در اقدامی هنجارشکنانه بدون حجاب روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر شد و در آغوش مردان غریبه قرار گرفت.

گفتنی است، در فیلم سینمایی آیه‌های زمینی (آیات زمینی) که به عنوان نماینده ایران در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، هنرمندانی همچون مجید صالحی، گوهر خیراندیش و حسین سلیمانی نقش آفرینی کرده‌اند.

کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!کشف حجاب و هنجارشکنی صدف عسگری در جشنواره کن؛ در آغوش مردان غریبه!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها