خبرهای داغ
کدخبر: ۹۴۶
تاریخ خبر:

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید انتشارات علمی و فرهنگی

صفایی نژاد؛ مدیر عامل جدید انتشارات علمی و فرهنگی

قاسم صفایی نژاد مدیر انتشارات علمی و فرهنگی شد. او از سال ۹۸ تاکنون مدیر نشر صاد بوده و پیشتر سابقه مدیریت بر انتشارات جام جم را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

صفایی نژاد؛ مدیر عامل جدید انتشارات علمی و فرهنگی

بیست و سوم خرداد امسال بود که محمد حسنی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی پس از چند ماه فعالیت از سمت خود استعفا کرد تا اینکه قاسم صفایی نژاد از دیروز سه‌شنبه ۲۲ آذر سکان این انتشارات را به دست گرفت.

صفایی نژاد دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران دارد و مدیر نشر صاد است. او از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ سردبیری ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه را بر عهده داشت و در کارنامه حرفه‌ای او مدیریت دو ساله بر نشر جام جم نیز دیده می‌شود.

انتشارات علمی و فرهنگی ۳۸ سال قدمت دارد و از سال ۱۳۶۰ با ادغام دو مؤسسه انتشاراتی به نام‌های «بنگاه ترجمه و نشر کتاب» با مدیرعاملی احسان یار شاطر و «مؤسسه انتشارات فرانکلین» با مدیریت همایون صنعتی‌زاد آغاز به کار کرده است؛ این انتشارات از سال ۱۳۸۰ با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های اجرایی سه شرکت مجزا و وابسته را به نام‌های «شرکت چاپ و نشر کتیبه»، «شرکت بازرگانی کتاب گستر» و «شرکت فرهنگ فیلم تهران» در زیر مجموعه خود تعریف کرده است.

مراسم تودیع و معارفه صفایی‌نژاد دیروز سه‌شنبه ۲۲ آذر برگزار شد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها