خبرهای داغ
کدخبر: ۹۵۰۸
تاریخ خبر:

تصاویری از هوش مصنوعی و سریال فرندز که طرفدارانش را شگفت‌زده کرد!

اگر می خواهید بدانید در صورت ادامه پیدا کردن سریال "فرندز" فرزندان شخصیت های آن سریال چه شکلی داشتند هوش مصوعی این کار را انجام داده و پیش بینی کرده است.

تصاویری از هوش مصنوعی و سریال فرندز که طرفدارانش را شگفت‌زده کرد!

یک خالق آثار دیجیتال از هوش مصنوعی برای پیش بینی این که فرزندان شخصیت های سریال فرندز در زندگی واقعی چه شکلی خواهند داشت استفاده کرده است.

به نقل از سان، تصاویر هوش مصنوعی ممکن است طرفداران بزرگ این سریال تلویزیونی را شگفت زده کند زیرا بسیار واقعی به نظر می رسند. "جرمی پومروی" کارگردان هنری این تصاویر را در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

سریال فرندز

اولین نسخه ‌های تصویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی شخصیت های "ریچل گرین" و "راس گلر" را با دو فرزند نشان می دهند. هر دو فرزندشان دختر هستند. مشخص نیست که آیا یکی از دختران قرار است شخصیت اِما باشد که فرزند ریچل و راس در سریال فرندز بود یا خیر. راس پسر بن در هیچ کجا در تصویر هوش مصنوعی دیده نمی شود.

سریال فرندز

 

دومین عکس دیجیتالی "مونیکا گلر" و "چندلر بینگ" را با چهار فرزند به تصویر می کشد. دو پسر و دو دختر یکی با موهای بلوند روشن. طرفداران سریال سریعا در مورد انتخاب موی بلوند توسط هوش مصنوعی سوالاتی را مطرح کردند.

یکی نظر داد: "پدر بچه بلوند کیست؟" و دیگری گفت:"دختر بلوند"؟ سایر کاربران اینستاگرام آن چه را که می دیدند دوست داشتند و پومرو را ستایش کردند. یکی نوشت:"وضوح و کیفیت این تصویر فوق العاده است"! در حالی که یکی دیگر گفت:"اووم خیلی واقعا!"

یکی دیگر از هنرمندانی که با هوش مصنوعی کار می کند اخیرا از نرم‌افزاری استفاده کرده تا ببیند شخصیت های فرندز در کودکی چه قیافه ای داشتند.

سریال فرندزسریال فرندز

 

 
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها