خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۴۳۵
تاریخ خبر:

محمدحسین میثاقی دوباره با حرفهایش نصف ایران را عصبانی کرد!

شب گذشته محمدحسین میثاقی در گفت و گو با درویش و وکیل بیرانوند تلاش می‌کرد تا بیرانوند در پرسپولیس بماند که این رفتار میثاقی باعث عصبانیت هواداران استقلال شد.

محمدحسین میثاقی دوباره با حرفهایش نصف ایران را عصبانی کرد!

هواداران استقلال معتقدند شب گذشته محمدحسین میثاقی در گفت و گو با درویش و وکیل بیرانوند تلاش می‌کرده تا بیرانوند در پرسپولیس بماند، کلا این ماجرای بیرانوند هر لحظه جنجال‌های تازه‌ای درست می‌کند و در این میان میثاقی هم که فحش‌خورِ خوبی دارد، بی‌نصیب نمانده، چند واکنش از خیل واکنش‌ها به میثاقی را در این مطلب آورده‌ایم، همراهمان باشید:

این میثاقی حتما رو موندن علی بیرو تو پیروزی بت سنگینی کرده؛ بدجوری فشاری شده

میثاقی داره سکته می کنه؛ امشب فقط یاد مظلومیت استقلال میافتیم

میثاقی پای پیروزی میاد وسط نگران بازیکناییه که جذب میشن و میمونن، پای استقلال که میاد وسط فقط دنبال حاشیه ساختنه

محمدحسین میثاقی

تلاش های میثاقی برای موندن بیرانوند در پرسپولیس، بیشتر از تلاش مدیرعامل، هیات مدیره، مربی و بازیکنان پرسپولیس بود. از صبح تمام رسانه ها به خصوص صدا و سیما، این قضیه رو در حد یک بحران ملی بزرگ کردن! ما میدونیم چقدر رنگی هستید، اما خودتون خجالت نمی‌کشید؟

از یه جایی به بعد تو این مملکت خیلی چیزا تغییر کرد، فوتبال دیگه جذاب نیست، سینما کلا چرت و کلیشه‌ای شده، سلبریتی‌ها تو اوج نیستن، میثاقی هیچوقت محبوب نمیشه، هیچ شوقی دیگه وجود نداره، اون بازیگرایی که ساکت موندن ساکت موندن؛ هیچی دیگه فراموش نمیشه

تقلای عجیب برخی از برنامه های صداوسیما برای منصرف کردن بیرانوند از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به استقلال، جایگاه رسانه ملی را تاحد شبکه خصوصی یک باشگاهِ تحتِ حمایت تقلیل داده اند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها