خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۸۵۶
تاریخ خبر:

جدیدترین شایعه نقل و انتقالات؛ عیسی آل‌کثیر در سپاهان

در حالی که گفته می‌شد عیسی آل‌کثیر جز اولین بازیکنانی است که با پرسپولیس بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است، اما عدم انعقاد قرارداد جدید با پرسپولیس شایعات مربوط به خروج او از این تیم را تقویت کرده است.

جدیدترین شایعه نقل و انتقالات؛ عیسی آل‌کثیر در سپاهان

عیسی آل‌کثیر از اولین نفراتی بود که گفته می‌شد قراردادش را پرسپولیس تمدید می‌کند. حتی برخی رسانه‌ها از زمان حضور او در باشگاه پرسپولیس خبرهایی منتشر کردند. اما این اتفاق به وقوع نیوفتاد تا شایعاتی پیرامون مهاجم فصل پرسپولیس منتشر شود.

گفته می‌شود مذاکرات جدی‌ای بین عیسی آل‌کثیر و باشگاه سپاهان صورت گرفته است.مذاکراتی که البته هنوز به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته است، اما کاملا جدی دنبال می‌شود. گفته می‌شود حتی توافق شفاهی میان دو طرف انجام شده و طی یکی دو روز آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یک انتقال جنجالی دیگر از پرسپولیس به سپاهان رسمیت پیدا خواهد کرد.

آل‌کثیر بخش عمده‌ای از مسابقات فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما با بازگشت خود و گلزنی در سه دیدار مقابل پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر نقش پررنگی در کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان داشت و به واسطه همین عملکرد مورایس ترغیب شده برای جذب این بازیکن جنوبی اقدام کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها