خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۳۱۹
تاریخ خبر:

رونمایی از لباس جدید الاتحاد با حضور کریم بنزما + عکس

باشگاه الاتحاد عربستان با حضور کریم بنزما و انگولو کانته از پیراهن جدیدش رونمایی کرد.

رونمایی از لباس جدید الاتحاد با حضور کریم بنزما + عکس

باشگاه الاتحاد عربستان با همکاری کمپانی نایکی از پیراهن جدیدش برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ رونمایی کرد. در این رونمایی، کریم بنزما، انگولو کانته و ژوتا به عنوان ستاره‌های جدید الاتحاد حضور داشتند.

الاتحاد در تابستان امسال این سه بازیکن سرشناس را جذب کرده است. باشگاه‌های عربستانی امسال خرید‌های بزرگی را انجام داده‌اند که توجه فوتبال جهان را به خود معطوف کردند. نکته جدید در کیت‌های باشگاه الاتحاد استفاده خطوط بزرگتر مشکی و زرد نسبت به پیراهن اصلی فصل گذشته است. همچنین نام اسپانسر مالی آن‌ها هم قابل توجه است.

کمپانی روشن به عنوان یک پروژه در همکاری با صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی، در افزایش تقاضای شهروندان عربستان برای خرید مسکن متمرکز است. این کمپانی حامی مالی اصلی لیگ فوتبال برتر عربستان سعودی است که نام روشن به همین دلیل برای لیگ فوتبال این کشور انتخاب شده است.

الاتحاد به دلیل مالکیت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی در کنار النصر، الهلال و الاهلی یکی از چهار باشگاهی است که نام روشن را روی لباس اصلی‌اش چاپ کرده است.

الاتحاد با حضور نونو اسپریتو سانتو روی نیمکت مربیگری برای فصل آینده آماده می‌شود. سرمربی سابق ولورهمپتون هم اخیرا به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده بود.

فصل جدید لیگ برتر عربستان سعودی از تاریخ ۱۱ آگوست شروع می‌شود. الاتحاد در اولین دیدار باید ۱۴ آگوست به مصاف الرائد برود. الاتحاد فصل گذشته بالاتر از النصر به عنوان قهرمانی فصل لیگ برتر عربستان سعودی پیدا کرد. الاتحاد با ۷۲ امتیاز این افتخار را با ۵ امتیاز بیشتر از النصر به دست آورده بود.

الاتحاد عربستانالاتحاد عربستان

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها