خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۳۶۷
تاریخ خبر:

اولین بازی مسی در اینترمیامی؛ از شایعه تا واقعیت

مالک اینترمیامی می‌خواهد به مسی زمان بدهد تا با باشگاه و MLS سازگار شود و بعد وارد میادین شود.

اولین بازی مسی در اینترمیامی؛ از شایعه تا واقعیت

اینتر میامی در روز جمعه ۲۱ جولای به عنوان اولین بازی جام اتحادیه ۲۰۲۳ میزبان کروس آسول خواهد بود. این بازی به دلیل حضور احتمالی لیونل مسی در میامی، انتظارات زیادی را ایجاد کرده است. در حالی که تنها چند روز تا سوت آغاز بازی در استادیوم DRV PNK باقی مانده، دیوید بکام امیدها را برای دیدن لیونل مسی در این بازی کمرنگ کرد.

فوتبالیست سابق انگلیسی در مصاحبه‌ای با ESPN اظهار داشت که تا زمانی که از آمادگی بازیکن خود مطمئن شوند از او محافظت خواهند کرد: «مسابقه سختی است. ما می‌دانیم که آنها یک تیم بزرگ با افراد بسیار خوب هستند. نمی‌دانیم که آیا لئو بازی خواهد کرد یا نه زیرا فکر می‌کنم اول باید آمادگی داشته باشد. ما باید از او محافظت کنیم و مطمئن شویم که او آماده است زیرا به تازگی تعطیلات را پشت سر گذاشته. او یک هفته است که در میامی حضور دارد و تمرینات بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و عالی به نظر می‌رسد.»

از سوی دیگر، بکام به صراحت عنوان کرد که تصمیم با خود مسی و سرمربی جراردو مارتینو است که تصمیم بگیرند چه زمانی اولین بازی او برگزار شود. «فکر می‌کنم لئو و تاتا تصمیم می‌گیرند او کی بازی کند و کی به میدان بیاید، اما جو اینجا باورنکردنی خواهد بود و امیدوارم یک برد به دست بیاوریم.»

لیونل مسی

مسی چند وقت از میادین دور بوده است؟

پس از پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه می، مسی برای چند بازی دوستانه مقابل استرالیا و اندونزی به تیم آرژانتین پیوست. او در تعطیلات خود در آرژانتین، در بازی‌های دوستانه خداحافظی مکسی رودریگس و خوان رومن ریکلمه در ۲۵ ژوئن در فضایی بسیار آرام شرکت کرد. در مجموع لیونل مسی ۳۳ روز بازی نکرده که برای هر فوتبالیستی زمان زیادی است. این می‌تواند عاملی برای غیبت او در بازی روز جمعه مقابل کروس آسول باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها