خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۴۲۷
تاریخ خبر:

رضا درویش: طلبکاران ماشین باشگاه پرسپولیس را هم توقیف کردند

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی شرکت کرد و درباره مشکلات مالی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

رضا درویش: طلبکاران ماشین باشگاه پرسپولیس را هم توقیف کردند

باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانه توانست نسبت به رقیب اصلی خود استقلال عملکرد خوبی داشته باشد؛ البته که هنوز گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی در پست دروازه‌بان ذخیره، دفاع چپ، هافبک میانی و مهاجم هدف به جذب بازیکن اعلام نیاز کرده و در این میان، مشکلات مالی سرخ‌پوشان پایتخت باعث شده تا ریتم نقل‌وانتقالاتی پرسپولیسی‌ها کاهش پیدا کند. در قیاس با حریف همشهری، به نظر می‌رسد که پرسپولیس به لحاظ مشکلات ساختاری و البته مالی، شرایط بهتری را دارد اما با این‌حال، وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس هم در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که در روزهای گذشته در سکوت خبری به دنبال جذب گزینه‌های موردنظر یحیی گل‌محمدی بود، در نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی شرکت کرد و در این نشست نسبت به مشکلات انجام مسائل فرهنگی از سوی باشگاه‌ها اشاره کرد. بخش مهم صحبت‌های رضا درویش مرتبط با موضوع مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس بود و در این میان، مدیرعامل سرخ‌ها کنایه‌ای هم به باشگاه‌های صنعتی زد و درباره عدم مشکلات مالی آن‌ها صحبت کرد.

تقریبا مطالبات ما با بدهی‌ها برابر است

درویش با اشاره به حجم بدهی‌های پرسپولیس گفت: «من هم موافقم که مبانی حقوقی مو به مو در باشگاه رعایت شود اما متاسفانه مشکلات اجازه نمی‌دهد تا فرصتی پیدا کنیم و به این موارد رسیدگی کنیم. وقتی آمدم باشگاه با انباشتی از بدهی مواجه شدم. شما هم جای من بودید ابتدا تلاش می کردید مشکلات مالی را مرتفع کنید. خوشبختانه در حال حاضر شرایطی فراهم شده که تقریبا مطالبات ما با بدهی‌ها برابر است».

مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت با اشاره به مشکلات اخیر تیم پرسپولیس توضیح داد: «توجه داشته باشید وقتی ماشین تیمی که سه جام را برده توسط طلبکار توقیف می‌شود، منِ مسئول چه باید بکنم؟ آیا می‌توانم دست روی دست بگذارم و تماشاگر باشم یا باید تلاش کنم و مشکلات را  مرتفع سازم. هنوز بدهی سال‌های گذشته باشگاه را می‌پردازم چرا که مسئولیت پذیرفته‌ام و باید تعهدات باشگاه را ادا کنم».

ما باشگاه صنعتی نیستیم که مشکل مالی نداشته باشیم

رضا درویش با کنایه به عدم مشکلات مالی باشگاه‌های صنعتی گفت: «ما باشگاه صنعتی نیستیم که مشکل مالی نداشته باشیم. وقتی مشکل مالی داریم چاره‌ای نیست جز اینکه در مقام  مسئولیت‌پذیری به خاطر تعهدی که داریم شب و روز تلاش کنیم. باور کنید برخی شب‌ها خواب راحت ندارم، چون اداره باشگاهی مانند پرسپولیس کار ساده‌ای نیست».

درویش در واکنش به عدم انجام فعالیت‌های فرهنگی از سوی باشگاه‌ها به‌ویژه باشگاه پرسپولیس هم این‌طور پاسخ داد: «ما هم دوست داریم و معتقدیم باید مسائل فرهنگی مورد توجه باشگاه بزرگی چون پرسپولیس باشد، اما مشکلات اجازه نمی‌دهد به این مسائل بپردازیم. در واقع حاشیه‌ها بر ما حاکم هستند، لذا باید مدام تلاش کنیم تا این حواشی به حداقل برسد».

 

منبع: فوتبال ۳۶۰
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها