خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۲۲۶
تاریخ خبر:

پرسپولیس حرف‌های کاپیتانش را تکذیب کرد

پس از انتشار صحبت‌های کمال کامیابی‌نیا، پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات کاپیتان فصل گذشته‌اش را تکذیب کرد.

پرسپولیس حرف‌های کاپیتانش را تکذیب کرد

پس از جدایی ناگهانی لوکادیا در میانه‌های نیم فصل اول لیگ گذشته، پرسپولیس در جستجوی مهاجمی برای جایگزینی او با لئاندرو پریرا وارد مذاکره شد و در نهایت با قراردادی ۱.۵ ساله او را جذب کرد.

پریرا با عملکرد ضعیف خود نامش را به فهرست بازیکنان بی‌کیفیت برزیلی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران اضافه کرد. در شرایطی‌که یحیی گل‌محمدی در اولین روزهای فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مدعی شده بود که پریرا در جمع سرخ‌پوشان پایتخت کارش را در فصل جدید ادامه خواهد داد و قرارداد او با پرسپولیسی‌ها، ۱.۵ ساله است اما مدعی بعد از این ادعا، رایزنی‌ها برای جدایی توافقی مهاجم برزیلی انجام شد. در نهایت، طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند که رقم توافق شده در فضای مجازی جنجال‌آفرین شد.

آتشی که کمال شعله‌ورش کرد!

به گزارش فوتبال ۳۶۰ کمال کامیابی‌نیا هافبک سابق پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود با گلایه از کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شد که پریرا با دریافت حق‌وحقوقات کامل خود که نزدیک به ۱.۳ میلیون دلار بوده، حاضر به فسخ قرارداد خود شده است؛ آن‌هم در شرایطی‌که پرسپولیسی‌ها بارها مدعی شده بودند که رقم توافق شده با پریرا، کمتر از ۲۰۰ هزار دلار بوده است. اظهارات کامیابی‌نیا، موج تازه‌ای از اعتراضات به عدم شفافیت مالی باشگاه پرسپولیس را در فضای مجازی آغاز کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به حواشی به‌وجود آمده درباره رقم قرارداد لیاندرو پریرا، تصمیم به شفاف‌سازی گرفتند و امروز با انتشار اطلاعیه، واکنش غیرمستقیم به اظهارات کمال کامیابی‌نیا داشتند و مدعی شدند که رقم توافق شده با مهاجم برزیلی برای جدایی او از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی و خالی شدن فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس، کمتر از ۱۵۰ هزار دلار بوده که رقم اعلامی از سوی پرسپولیسی‌ها، فاصله بسیار زیادی با رقم مطرح شده از سوی کامیابی‌نیا دارد!

پریرا تنها ۱۲۵ هزار دلار طلب دارد!

پس از مطرح شدن این موضوع، باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال انتشار خبرهایی در رابطه با قرارداد لئاندرو پریرا، بازیکن پیشین پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در جهت تنویر افکار عمومی، روشنگری هواداران و برخی از افراد سودجو تیم‌های رقیب، توافق‌نامه امضا شده بین باشگاه پرسپولیس و پریرا را منتشر کرد.

در این توافق‌نامه مقرر شد در قبال پرداخت ۱۴۳ هزار دلار شامل باقی مانده قرارداد فصل پیش و پاداش قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی از سوی باشگاه پرسپولیس، پریرا نیز قرارداد فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ خود را فسخ نماید.

در بند یک اقاله نامه آمده است: طرفین (باشگاه پرسپولیس و پریرا) موافق هستند که جمع کل بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکن به مبلغ ۱۴۳ هزار دلار به شرح ذیل است:

  • ۱۲۵ هزار دلار بابت طلب بازیکن از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳
  • ۱۰ هزار دلار بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • ۸ هزار دلار بابت قهرمانی در جام حذفی

همچنین در بند ۴ این توافق نامه آمده است: بازیکن متعهد می‌شود تمام مبالغ قراردادی خود از جمله پاداش‌ها، حقوق و غیره را دریافت کرده و طرفین موافق هستند با پرداخت مبلغ مندرج در بند ۱ توسط باشگاه پرسپولیس به بازیکن، بازیکن هیچ گونه ادعای آتی در خصوص پرداخت از جمله حقوق و یا غرامت قراردادی نخواهد داشت.

لئاندرو پریرا

لئاندرو پریرا

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها