خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۸۷۷
تاریخ خبر:

آزادی ستاره لیگ برتری متهم به تجاوز!

ستاره لیگ برتری که متهم به تجاوز شده بود آزاد شد و وثیقه برداشته شد.

آزادی ستاره لیگ برتری متهم به تجاوز!

خبرورزشی: یک فوتبالیست لیگ برتری که به ظن تجاوز بازداشت شده بود آزاد شد. این فوتبالیست متهم به تجاوز به سه زن بین آوریل ۲۰۲۱ و جولای ۲۰۲۲ شده بود، که با وجود ادامه داشتن تحقیقات آزاد شده است. او که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت و در جولای گذشته پس از حمله پلیس به خانه‌اش در شمال لندن بازداشت شده بود، قرار بود این ماه در کلانتری حاضر شود، اما اگر مضنون آزاد شود نیازی نیست که سر تاریخ مشخصی به کلانتری مراجعه کند.

اولین قربانی ادعایی او گفت که در ژوئن سال گذشته در سفری به مدیترانه مورد تجاوز قرار گرفت. او از استراحتگاه پنج ستاره‌ای که در آن اقامت داشت فرار کرد و به خانه نزد دوستان و خانواده‌اش رفت. این زن در بازگشت به بریتانیا با پلیس صحبت کرده و عکس‌هایی از کبودی‌های بدنش را نشان داده است.

فوتبالیست پس از دستگیری به دو جرم دیگر در آوریل و ژوئن ۲۰۲۱ متهم شد. اتهام ژوئن ۲۰۲۱ توسط پلیس رد شد. سپس زن سومی در فوریه امسال اتهام دیگری را مطرح کرد که به گفته او یک سال پیش اتفاق افتاده بود.

تا زمانی که تحقیقات کامل نشده باشگاه این فوتبالیست را محروم نمی‌کند. پلیس گفت: «در ۴ جولای ۲۰۲۲، یک ادعای تجاوز جنسی به یک زن ۲۰ ساله به پلیس گزارش شد. گزارش شده که تجاوز جنسی در ژوئن ۲۰۲۲ اتفاق افتاده است. مضنون زمانی که در بازداشت بود، به دو مورد تجاوز که در آوریل و ژوئن ۲۰۲۱ علیه زن دیگری انجام شده بود، متهم شد.

در فوریه ۲۰۲۳، مرد به دلیل یک تجاوز جنسی دیگر که ادعا می‌شود در فوریه ۲۰۲۲ رخ داده، بازجویی شد. این مورد مربوط به قربانی سوم است و در جولای ۲۰۲۲ به پلیس گزارش شد. هیچ اقدام دیگری در رابطه با جرم ادعا شده در ژوئن ۲۰۲۱ انجام نخواهد شد زیرا قوانین مربوطه در زمان وقوع آن جرم هنوز اجرایی نشده بود. این مرد تا آگوست ۲۰۲۳ وثیقه داشت. او آزاد شد و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.»

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها