خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۱۶۶
تاریخ خبر:

بازگشت محرم نویدکیا بین اهالی فوتبال

محرم نویدکیا در مراسم بزرگداشت پدر پیام نیازمند و دایی محمد دانشگر حضور داشت.

بازگشت محرم نویدکیا بین اهالی فوتبال

 محرم نویدکیا پس از آویختن کفش‌هایش در دربی رفت لیگ شانزدهم چندین سال از فضا و هیاهوی فوتبال دور بود، تا اینکه با انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان یک بار دیگر به فوتبال بازگشت و این بار هدایت سپاهان را در مسابقات برعهده گرفت.

محرم نویدکیا

نویدکیا در اولین سال مربیگری با وجود اینکه اولین تجربه خود را پشت سر می‌گذاشت، فوق العاده کار کرد و طلایی پوشان اصفهانی تا هفته پایانی برای کسب قهرمانی با پرسپولیس رقابت داشتند و درنهایت با 65 امتیاز در رسیدن به این عنوان ناکام ماندند.

محرم نویدکیا

در سال دوم هم عملکرد نویدکیا قابل قبول است و او با اینکه بحران‌های زیادی را از سر گذارند، درنهایت سپاهان را به مقام سومی لیگ بیست و سوم رساند.

نکته عجیب درباره نویدکیا اینکه او پس از جدایی از سپاهان در پایان لیگ بیست و دوم هنوز به دنیای فوتبال بازنگشته و این در شرایطی بود که در پنجره تابستانی فصل جاری بارها نام او برای هدایت تیم‌های مختلف مطرح شد و حتی قرار بود سرمربی تیم المپیک ایران باشد، اما درنهایت هیچ‌کدام از این اخبار و شایعات درباره یک مربی جوان و آینده‌دار فوتبال ایران به واقعیت بدل نشد و نویدکیا همچنان از فوتبال و نیمکت مربیگری دور مانده است.

نویدکیا که معمولا علاقه‌ای به حضور در جمع ندارد، ساعاتی پیش به احترام خانواده نیازمند و دانشگر که در غم از دست دادن دو عزیز خود سوگوار هستند، به مسجد رفت و با دو بازیکن کلیدی سپاهان همدردی کرد. گفتنی است چند هفته پیش نویدکیا در مراسم یادبود دو خبرنگار اصفهانی که در حادثه تصادف از دنیا رفتند نیز حضور داشت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها