خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۲۲۶
تاریخ خبر:

این آقایان بدون زحمت از واردات خودرو ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سود می‌کنند!

رامین نعمتی در پاسخ به واردات خودروهای فوتبالیست‌ها گفت: به تمام افرادی که قول واردات داده شده، ارز تخصیص دادند و بعد از این باید منتظر باشیم واردات چراغ خاموش انجام شود.

این آقایان بدون زحمت از واردات خودرو ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سود می‌کنند!

به گزارش رکنا، این کارشناس خودرو درخصوص واردات خودرو فوتبالیست‌ها به رکنا گفت: قیمت‌سازی‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیاردی خودروهای این فوتبالیست‌ها مشخص است. خودروهای لندرور انگلیسی ۵ میلیاردی و ۶ میلیاردی وارد می‌کنند و متاسفانه با حمایت چند نمایشگاه‌دار معروف به قیمت ۸۰ و ۹۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌کنند، گویا هیچ محدودیتی برای برخی وجود ندارد.

در حال حاضر دو تن از فوتبالیست‌ها در حال فروش حواله‌های خود هستند، هر حواله ۵۰ میلیارد تومان، چون با حواله می‌توانند یک خودروی ۵ میلیاردی وارد کنند و حدود ۱۰۰ میلیارد بفروشند بدون اینکه هیچ زحمتی کشیده باشند. به تمام افرادی که قول واردات داده شده، ارز تخصیص دادند و بعد از این باید منتظر باشیم چراغ خاموش واردات انجام شود.

لندکروز و تویوتا هایلوکس که سال ۲۰۲۰ وارد کشور شد و تا اندازه‌ای چراغ خاموش معامله شد که کسی خبردار نشد. هایلوکس‌ها در نمایشگاه‌های سطح شهر ۲۰۱۶ بود اما در نمایشگاه‌های بزرگ ۲۰۲۰ وجود داشت و همه فکر می‌کردند بعد از ۲۰۱۳ لندکروز وارد نشده است اما برخی نهادها هایلوکس‌ها و سفارتی‌ها را وارد کردند و به صورت زیرزمینی فروختند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها