خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۹۲۵
تاریخ خبر:

رسمی: خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد شد

سرانجام مذاکرات فولاد خوزستان با مربیان خارجی و داخلی به نتیجه رسید و خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد خوزستان شد.

رسمی: خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد شد

فولاد خوزستان پس از آنکه فصل گذشته با جواد نکونام قطع همکاری کرد، علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. انتخابی که اصلا مورد قبول هواداران تیم اهوازی قرار نگرفت. فولاد فصل جدید را هم با منصوریان آغاز کرد اما نتایج بد و سه شکست پیاپی فولاد در آغاز لیگ و درگیری‌هایی که هواداران فولاد با منصوریان داشتند باعث شد او برکنار شود.

درباره جانشین منصوریان در فولاد گمانه‌زنی‌های زیادی شد و اسامی مربیان داخلی و خارجی بسیاری مطرح شد، اما در نهایت خوان ایگناسیو مارتینز به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد. این مربی شب گذشته وارد ایران شد و فردا کار خود را به صورت رسمی در اهواز آغاز می‌کند.

خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد خوزستان

باشگاه فولاد با اعلام رسمی این خبر، در این خصوص نوشت:

پس از بررسی فنی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفت‌وگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، جلسه مشترک دکتر حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دستیابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با ایشان امضاء شد.

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می‌توان به هدایت تیم‌های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، آلمریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martínez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می‌شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم‌های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

برخی از سایت‌های اسپانیایی مانند مارکا و آ اس، مارتینز را به خاطر توانایی در ایجاد تیم‌های منسجم و رقابتی و همچنین به خاطر فلسفه تاکتیکی هجومی ستایش کرده‌اند.

روزنامه‌های دیگر، مانند موندو دپورتیوو و اسپورت اسپانیا هم مارتینز را به عنوان یک مربی قاطع توصیف می‌کنند. آنها می‌گویند که او از بازیکنان خود انتظار زیادی دارد و از آنها می‌خواهد که همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها