خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۲۴۵
تاریخ خبر:

فوری: پرونده تخلف پرسپولیس در قراردادها به کمیته انضباطی رفت؛ کسر امتیاز در انتظار قرمزها؟

پرونده پرسپولیس به دلیل تخلف در ثبت قراردادها به کمیته انضباطی ارسال شد.

فوری: پرونده تخلف پرسپولیس در قراردادها به کمیته انضباطی رفت؛ کسر امتیاز در انتظار قرمزها؟

دستورالعمل جدید ناظر بر قراردادهای بازیکنان که به قانون سقف بودجه مشهور است ابعاد تازه‌تری گرفته است. شب گذشته کمیته انضباطی سپاهان را به دلیل تخلف در ثبت قرارداد ۶ بازیکن، به کسر ۴ امتیاز و پرداخت ۴۰ میلیارد تومان جریمه محکوم کرد. علاوه بر آن ۶ بازیکن این باشگاه هم تا زمان اصلاح قرارداد حق شرکت در مسابقات را ندارد. در ادامه این روند، سازمان لیگ برتر در بیانیه‌ای از تخطی پرسپولیس از دستور العمل‌های ناظر بر قراردادها و ارسال پرونده تخلف پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد. در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

«به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کارگروه ناظر بر قراردادها از ساعت ۱۰ صبح امروز در سازمان لیگ فوتبال نسبت به راستی آزمایی و بررسی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس  تشکیل جلسه داد.

با توجه به تخطی این باشگاه از دستور العمل ناظر بر قراردادها موارد تخطی صورتجلسه و طی نامه ای رسمی جهت رسیدگی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع گردید.»

باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی درباره پرونده پرسپولیس می‌گیرد و آیا پرسپولیس هم همانند سپاهان به کسر امتیاز و جریمه مالی سنگین محکوم می‌شود یا خیر؟

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها