خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۷۳۵
تاریخ خبر:

جواد خیابانی پس از ۲۴ ساعت صحبت‌هایش درباره سپاهان را پس گرفت

مجری معروف تلویزیون پس از ۲۴ ساعت صحبت‌های خود در خصوص باشگاه سپاهان را اصلاح کرد.

جواد خیابانی پس از ۲۴ ساعت صحبت‌هایش درباره سپاهان را پس گرفت

جواد خیابانی در برنامه روز گذشته خود با انتقاد از نحوه انتقال وسایل مربوط به تجهیزات وی‌ای‌آر گفته بود این تجهیزات با چرخ دستی آسیب می‌بینند و این راه درست جابه‌جایی‌شان نیست.

او در برنامه امروز صحبت‌های خود را اصلاح کرد و گفت: روز گذشته مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و در خصوص عکسی که در باره آن صحبت کردیم توضیحاتی داد و من توضیحاتشان را واقعا پذیرفتم.

خیابانی همچنین گفت: ایشان گفتند در آن راهرو و دالانی که باید این وسیله را می‌بردیم امکان حضور لیفتراک نبود، اما خب باید کمی آن چرخ دستی یا گاری بهتر می‌بود، اما واقعا من مدیریت باشگاه سپاهان را می‌شناسم و با این باشگاه در سال ۲۰۰۷ به توکیو رفتم و در جام باشگاه‌های جهان با این تیم بودم و دیدم چگونه آقای ساکت در مسائل جانبی خوب هستند و می‌گویم که باشگاه سپاهان در دیدار با الاتحاد (بدون توجه به نتیجه) آبرومند بازی خواهد کرد.

گفتنی است سپاهان که در دیدار نخست در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق به تساوی دو بر دو رسیده بود، در دیدار بعدی خود در آسیا هشت روز دیگر در ورزشگاه نقش جهان از الاتحاد عربستان میزبانی خواهد کرد. الاتحاد در نبرد نخست خود ۳-۰ آلمالیق ازبکستان را شکست داده بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها