خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۷۸۳
تاریخ خبر:

باهویی از امروز با پرسپولیس تمرین می‌کند؟

اگر یحیی گل‌محمدی مجوز را صادر کند، نبیل باهویی از امروز در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد.

باهویی از امروز با پرسپولیس تمرین می‌کند؟

بالاخره با جذب نبیل باهویی مشکل مهاجم کادر فنی پرسپولیس هم حل شد. چند روز قبل از بازی با النصر بود که باشگاه پرسپولیس با نبیل باهویی به توافق کامل رسید و این بازیکن برای عقد قرارداد به ایران آمد. اما بد اقبالی از همان ابتدا گریبانگیر این مهاجم سوئدی شد تا مبتلا به بیماری کرونا شود و عجیب این که در همین مدت زمان کوتاهی که باهویی در ایران حضور داشت، شایعات عجیب و غریبی در مورد او منتشر شد. از رد شدن او در تست های پزشکی گرفته تا مخالفت گل محمدی با حضور این بازیکن در تمرینات پرسپولیس.

نبیل باهویی به دلیل بیماری سرماخوردگی که مشکوک به کرونا بود تست های پزشکی را در دو مقطع انجام داد و همین موضوع شایعات را افزایش داد. به گونه ای که حتی برخی پا فراتر گذشته و مدعی شدند نبیل در تست های پزشکی رد و به کشورش دیپورت شده است.

همین شایعات باعث شد کادرپزشکی پرسپولیس در اظهارنظری رسمی تاکید کند مشکل باهویی سرماخوردگی است و با توجه به این که این مهاجم تست های پزشکی را در ایفمارک پشت سر گذاشته، مشکل دیگری ندارد اما با وجود این اظهارنظر از سوی یک مقام رسمی، باز هم تب شایعات فروکش نکرد و این بار ادعایی مطرح شد که باهویی به یک بیماری لاعلاج مبتلا شده است!

جالب این که درنهایت باهویی ظهر دیروز راهی ساختمان باشگاه شد و پس از گرفتن عکس های یادگاری، قرارداد یک ساله ای را با پرسپولیس امضا کرد تا تمام حرف و حدیث ها در مورد او به پایان برسد.

خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد باهویی قرار است از امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده تا یحیی گل محمدی وضعیت و میزان آمادگی او را پس از چند روز غیبت در تمرینات محک بزند. از این رو باید منتظر بود و دید بالاخره مجوز حضور نبیل باهویی در تمرینات صادر خواهد شد و او امروز به تمرین خواهد رفت یا نه.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها