خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۸۴۸
تاریخ خبر:

ویدئویی دیده‌نشده از رقص علی دایی بین مردم!

فیلم دیده‌نشده از رقص علی دایی در میان مردم در فضای مجازی منتشر شد.

ویدئویی دیده‌نشده از رقص علی دایی بین مردم!

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، شناسنامه: ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

علی دایی در محله جیرال و خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد. پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه‌دار؛ متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه ۱ فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.در کودکی او را شهریار صدا می‌زنند، این نام هم اکنون لقب وی است.

علی دایی

ازدواج علی دایی

علی دایی پس از فوت پدرش در سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد، همسر او مریم نام داشت و از اقوام دور دایی بود. حاصل این ازدواج دختری به نام دنیز بود. ازدواج آنها زیاد دوام نیاورد و درنهایت علی دایی از همسرش جدا شد. دنیز دختر آنها هم اکنون ساکن لندن است. اسطوره فوتبال ایران و جهان در بهمن سال ۱۳۸۳ دوباره ازدواج کرد، همسر دوم علی دایی مونا فرخ‌آذری نام داد. جالب است که او هم طبق گفته دایی از آشنایان دور خانوادگی آنهاست، ۸ سال از علی دایی کوچکتر است، در رشته صنایع غذایی موفق به اخذ مدرک کارشناسی شد. علی دایی در سال ۱۳۸۸ از همسر دوم خود صاحب یک دختر شد و بدین ترتیب دومین فرزند او به اسم نورا به دنیا آمد، علی دایی هم مانند هر پدری به به دختران خود علاقه وافر داشته و دوست دارد که آنها در زندگی همیشه موفق باشند.

علی دایی و همسرش در پاریس

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها