خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۸۹۹
تاریخ خبر:

گلزنی دوباره آل‌کثیر برای اصفهانی‌ها با پیراهن سپاهان

عیسی آل‌کثیر در مصاف تدارکاتی برابر شمس آذر زننده گل پیروزی‌بخش سپاهان بود.

گلزنی دوباره آل‌کثیر برای اصفهانی‌ها با پیراهن سپاهان

در شرایطی که رقابت‌های لیگ برتر با تصمیم عجیب مسئولان سازمان لیگ به تعویق افتاده و هنوز مشخص نیست که مسابقات چه زمانی بار دیگر از سر گرفته می‌شود، عصر روز سه‌شنبه تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان شمس آذر قزوین بود و در پایان این مسابقه موفق شد با نتیجه ۲ بر یک شاگردان سعید دقیقی را از پیش رو بردارد.

نکته قابل توجه این مسابقه دوستانه گلزنی دوباره آل‌کثیر با پیراهن سپاهان بود؛ یکی از خبرسازترین بازیکنان فصل جاری فوتبال ایران که به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه همچنان کارت بازی ندارد و مدیران باشگاه سپاهان در مذاکره با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درصدد حل این مشکل هستند.

مهاجم جنوبی فصول گذشته پرسپولیس که در مصاف دوستانه مقابل زنیت نیز برای سپاهان گلزنی کرده بود، بار دیگر در یک مسابقه دوستانه گل زد تا عطش بالای خود برای بازگشت به میادین رسمی و بازی برای سپاهان را نشان دهد.

باید منتظر ماند و دید چه زمانی عیسی می‌تواند اولین بازی رسمی خود را با پیراهن سپاهان برگزار کند و البته چه زمانی و در چه مسابقه‌ای اولین گل رسمی خود را با پیراهن طلایی سپاهان ثبت خواهد کرد.

سپاهان

عیسی آل کثیر

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها