خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۹۵۷
تاریخ خبر:

احضار بیرانوند به کمیته انضباطی پس از مصاحبه جنجالی!

احتمال احضار دروازه‌بان پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه وجود دارد.

احضار بیرانوند به کمیته انضباطی پس از مصاحبه جنجالی!

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های عجیب علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر احتمالا برای او دردسرساز خواهد شد. برخی رسانه‌ها از احضار این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خبر داده‌اند و گمانه‌زنی‌های مختلفی برای رأی احتمالی علیه او انجام داده‌اند.

بیرانوند دوشنبه شب گفت‌وگوی خود را با ارائه پاسخ به کسی که او را پیشکسوت محبوب پرسپولیسی‌ها خوانده شروع کرد و در ادامه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت آنقدر برای این تیم افتخارآفرینی کرده که نیازی به بخشش آنها ندارد. او البته بحث کمک‌های مالی هوادار متمول به باشگاهش را هم تایید کرد تا به رقیبان بهانه خوبی برای اعمال فشار علیه قرمزها بدهد.

همه این‌ موارد در کنار صحبتهای علی بیرو درباره لجبازی با مدیران پرسپولیس و همچنین پیش‌بینی او درباره سرنوشت مدیریتی درویش باعث شده تا طبق ادعای بخش ورزشی روزنامه فرهیختگان، رضا درویش که از برخی صحبت‌هایی که علی بیرو در این برنامه خوشش نیامده، به دنبال احضار او از طریق کمیته انضباطی باشد.

البته از نگاه باشگاه پرسپولیس، صحبت‌های بیرانوند با استناد به یکی از بندهای قرارداد او مبنی بر انجام مصاحبه بدون هماهنگی قابلیت اعمال جریمه را دارد و باید دید همین اتفاق برای او می‌افتد یا نه.

صحبتهای بیرانوند در برنامه فوتبال برتر درباره مدیریت باشگاه پرسپولیس واقعا عجیب و البته بعید بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها