خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۶۶۳
تاریخ خبر:

واکنش پرسپولیس و سازمان لیگ به فسخ قرارداد یحیی گلمحمدی

پس از انتشار خبر فسخ قرارداد یحیی گلمحمدی با پرسپولیس، کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

واکنش پرسپولیس و سازمان لیگ به فسخ قرارداد یحیی گلمحمدی

ساعتی پیش خبری منتشر شد که دلیل عدم حضور یحیی گلمحمدی در تمرینات پرسپولیس، فسخ یک طرفه قرارداد او با پرسپولیس است. پس از انتشار این خبر، کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش مهر، فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره شایعه فسخ قرارداد یحیی گل محمدی گفت: تا این لحظه هیچ نامه‌ای در این خصوص از جانب آقای گل محمدی یا وکیل قانونی او برای فسخ قرارداد ارسال نشده است.

او ادامه داد: چنین چیزی تا این لحظه به هیچ وجه صحت ندارد و ما در جریان موضوع نیستیم. هرکس قصد فسخ یکطرفه قرارداد دارد باید با حضور در سازمان لیگ نسبت به این موضوع درخواست بدهد.

همچنین مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که به دلیل ابتلای مشکوک به ویروس کرونا در خانه بستری است در گفت و گویی کوتاه عنوان کرد: نوتیس‌های آقای گل محمدی به باشگاه رسیده بود اما هیچ نامه‌ای نسبت به فسخ ایشان یا تهدید به این موضوع دریافت نکردیم.

شایان ذکر است هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی به وجود امده که منجر به قهر یحیی گل محمدی شده است جلسه فوری برگزار کرده است که هم اکنون در حال برگزاری است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها