خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۶۹۷
تاریخ خبر:

جزئیات جدید از ماجرای اعتصاب جنجالی یحیی گل‌محمدی؛ تمدید زودهنگام!

سرمربی پرسپولیس به دنبال آن است تا سومین قرارداد خود را با سرخ‌پوشان پایتخت در دوره جدید سرمربیگری‌اش به امضا برساند.

جزئیات جدید از ماجرای اعتصاب جنجالی یحیی گل‌محمدی؛ تمدید زودهنگام!

به گزارش فوتبال 360، یحیی گل‌محمدی در روزهای گذشته با تصمیماتی خبرساز همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد. البته با توجه به سریال قهر و آشتی‌های گل‌محمدی با سرخ‌پوشان پایتخت، این‌بار گل‌محمدی حمایت 100 درصدی را از سوی هواداران برای بازگشت به پرسپولیس دریافت نکرد اما با توجه به شرایط قراردادی او با سرخ‌ها، با وجود تهدید به فسخ قرارداد، یحیی گل‌محمدی آماده شده است تا پای میز مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس بنشیند و درباره مشکلات خود صحبت کند.

سرمربی پرسپولیس که بعد از اتمام دیدار با گل‌گهر سیرجان، تصمیم به ارسال اخطار (نوتیس) گرفت و حضور در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت را تحریم کرد، در تصمیمی جنجالی عازم کشور امارات شد تا بحث عدم بازگشت قطعی‌ای به اردوی پرسپولیس مطرح شود. با وجود سفر خارجی انجام شده از سوی یحیی گل‌محمدی، نماینده او در روزهای پایانی هفته گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس دیدار داشت و بعد از مذاکرات انجام شده میان طرفین، حالا قرار است گل‌محمدی با مدیران باشگاه دیداری را داشته باشد.

گل‌محمدی که طی 24 ساعت آینده از دبی به تهران می‌آید و نشستی را با مدیران باشگاه پرسپولیس خواهد داشت، به‌واسطه چند اتفاق مهم دست به اعتصاب زد. البته که در این میان، دریافت 100 درصد اصل قرارداد فصل گذشته به همراه دریافت 20 درصد از قرارداد فصل جدید باعث شد تا عملاً با توجه به قوانین نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، اخطار (نوتیس) ارسالی از سوی یحیی گل‌محمدی، تهدید جدی برای پرسپولیسی‌ها به شمار نیاید و مدیران باشگاه به صراحت از بازگشت یحیی گل‌محمدی به تمرینات تیم‌شان صحبت کردند.

اعتراض نهادهای نظارتی علیه آپشن‌های جنجالی

یحیی گل‌محمدی به عدم دریافت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود معترض بوده و مدعی است که باید مدیران باشگاه آپشن‌های قرارداد او، اعضای کادرفنی‌اش و البته بازیکنان را پرداخت کنند؛ آن‌هم در شرایطی‌که پرسپولیس در فصل گذشته هم توانست در لیگ برتر قهرمان شود، هم فاتح جام حذفی شد که قهرمانی در این دو رقابت‌ها، عنوان قهرمانی سوپرجام را هم نصیب سرخ‌پوشان پایتخت کرد تا عملاً 3 آپشن قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها فعال شود!

نهادهای نظارتی با وجود درخواست سرمربی پرسپولیس، نسبت به بر پرداخت همزمان پاداش و آپشن اعتراض دارند و همین مسئله باعث شده تا دست مدیران باشگاه پرسپولیس برای برآورده‌کردن انتظارات یحیی گل‌محمدی بسته شود و گفته می‌شود که قرار است این موضوع در جلسه‌ای با حضور گل‌محمدی رسماً به سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت اعلام شود. مدیران باشگاه پرسپولیس که روز گذشته با بازیکنان تیم جلسه داشتند، امید دارند که بتوانند یحیی گل‌محمدی را تا رفع موانع قانونی برای پرداخت آپشن‌ها مجاب به بازگشت به تمرینات کنند.

بحث تمدید قرارداد هم در میان است

گل‌محمدی در کنار دلخوری از مدیران باشگاه به دلیل عدم تسویه کامل اصل قرارداد به همراه آپشن‌ها در فصل گذشته، نسبت به رویه آن‌ها برای عدم تمدید قراردادش هم دلگیر است. یحیی گل‌محمدی در اواسط لیگ نوزدهم با امضای قراردادی 1.5 ساله هدایت پرسپولیس را پذیرفت که بعد از آن، قرارداد سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در دوره مدیریت مجید صدری به مدت 3 سال تمدید شد و حالا گل‌محمدی به روزهای پایانی قرارداد 3 ساله‌اش نزدیک شده است.

یحیی گل‌محمدی در دوره جدید سرمربیگری‌اش در پرسپولیس توانسته در 4.5 سال اخیر، 3 قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی، 2 قهرمانی در سوپرجام و یک نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به‌دست آورد و حالا بعد از کسب 6 جام برای سرخ‌ها، خواسته‌اش از مدیران باشگاه، تمدید دوباره قرارداد او است؛ آن‌هم در شرایطی‌که مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند تا پایان فصل چشم‌انتظار تعیین سرنوشت تیم‌شان بمانند و سپس نسبت به ادامه همکاری و یا قطع همکاری با گل‌محمدی تصمیم بگیرند. سرمربی پرسپولیس امیدوار است که در جلسه پیش‌رو بتواند مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد متقاعد کند که باید دید مذاکرات طرفین در این‌باره چگونه پیش خواهد رفت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها