خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۳۱۹
تاریخ خبر:

بازگشت ترابی به پرسپولیس؛ کابوس استقلال اینجاست!

وینگر تکنییکی و توانمند پرسپولیس امشب احتمالا به ترکیب تیمش باز خواهد گشت و برای ثبت اولین گل و پاس گل خود در این فصل تلاش می کند.

بازگشت ترابی به پرسپولیس؛ کابوس استقلال اینجاست!

مهدی ترابی در بازی شهریورماه سال 1400 مقابل استقلال تاجیکستان در حالی که سرخ‌ها از رسیدن به پیروزی و صعود در نود دقیقه ناامید شده بودند با یک ارسال فنی تک گل تیمش را به ثمر رساند و تبدیل به کابوس حریف تاجیک شد.

ترابی این فصل در همان دقایق ابتدایی اولین بازی آسیایی پرسپولیس مصدوم شد و فرصت نکرد تا مقابل النصر و الدحیل عرض اندام کند اما حالا بعد از یک ماه مصدومیت احتمالا در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت و دوباره می‌تواند تبدیل به کابوس این تیم شود.

البته ترابی فقط چهار دقیقه در زمان های تلف شده بازی با پیکان به میدان رفت و مشخص نیست توان بدنی‌اش اجازه حضور در ترکیب اصلی را بدهد اما در اینکه او حتی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان خواهد رفت تردیدی وجود ندارد.

نکته جالب درباره ترابی اینکه او که ستاره فصول گذشته سرخ‌ها بود در این فصل هنوز نتواسته پاس گل بدهد یا گلی برای تیمش به ثمر برساند.در بازی هفته اول لیگ برتر، علی نعمتی با پاس خلاقانه سروش رفیعی موفق به گلزنی شد.در هفته دوم سعید صادقی با پاس 50 متری کنعانی‌زادگان گلش را به ثمر رساند، در هفته سوم گولسیانی با ارسال وحید امیری و با ضربه سر گل زد، در دیدار هفته چهارم نیز دو گل پورعلی گنجی و سلمانی با پاس‌های ریگی و زاهدی به دست آمد.

مهدی ترابی

بعد از آن ترابی در دیدار مقابل النصر،گل گهر، الدحیل و پیکان غایب بوده و بعد از گذشت هشت مسابقه تیمش در این فصل هنوز موفق به گلسازی و گلزنی نشده که در مورد او عجیب به نظر می‌رسد.با این وجود اگر ترابی بتواند در بازگشت دوباره به میدان مقابل استقلال تاجیکستان دوباره برای تیمش گل بزند هم برای تاجیک‌ها یک دژاووی تلخ خواهد بود هم می‌تواند شروعی دوباره برای حضور در جدول گلسازها و گلزنان لیگ لیگ برتر در مسابقات بعدی تیمش داشته باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها