خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۶۸۵
تاریخ خبر:

ورزشگاه آزادی دو ستاره پرسپولیسی را نیمکت‌نشین کرد

دو ستاره پرسپولیس که در بازی النصر مصدوم شده بودند همچنان دور از ترکیب اصلی قرار دارند.

ورزشگاه آزادی دو ستاره پرسپولیسی را نیمکت‌نشین کرد

فصل جدید لیگ برتر با وضعیت عجیب و غریب ورزشگاه آزادی در سکوها و چمن زمین اصلی این مجموعه همزمان شده بود. چمن این استادیوم در بی‌کیفیت‌ترین حالت سال‌های اخیر خود قرار داشت و صدای تیم‌ها را درآورد.

اگرچه این روزها چمن آزادی با چند هفته کار و ترمیم شکل و شمایل بهترین به خود گرفته، اما در تابستان وضعیتی داشت که می‌توانست منجر به مصدومیت ستاره‌ها شود، تا جایی که شرایط آن مانه و رونالدو را نیز در رویارویی با پرسپولیس حسابی کلافه کرد.

در آن بازی مهدی ترابی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و وحید امیری نیز با آسیب همسترینگ مواجه شد تا هر دو بازیکن کلیدی پرسپولیس هفته‌ها از ترکیب دور بشوند.

وحید امیری در حال حاضر حدود ۴۰ روز است که دور از تمرینات گروهی قرار دارد و مهدی ترابی نیز که در هفته اخیر به لیست و تمرینات اضافه شده، همچنان از فرم ایده‌آل فاصله دارد. ترابی در بازی ملوان نتوانست آنطور که باید تاثیرگذار باشد. او که در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرده بود، حتی ضربات ایستگاهی پرسپولیس را نیز خوب ارسال نکرد تا نشان دهد نیمکت‌نشینی او در اول بازی بی‌دلیل نبوده است.

در روزهایی که با مصدومیت سلمانی، پورعلی‌گنجی و امیری نیمکت سرخ‌ها خالی از ستاره شده، رسیدن مهدی ترابی به شرایط ایده‌آل می‌تواند به یحیی گل‌محمدی بسیار کمک کند‌.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها