خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۸۱۲
تاریخ خبر:

پاسخ مورایس به اظهارات جدید یحیی چه خواهد بود!؟

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از مصاف تیمش برابر صنعت نفت آبادان درباره صحبت‌های مورایس موضع‌گیری کرد.

پاسخ مورایس به اظهارات جدید یحیی چه خواهد بود!؟

سپاهان روز عجیبی را در مصاف با نساجی مازندران پشت سر گذاشت و طبیعی بود که حرف‌های مورایس در این نشست خبری مورد توجه و البته کمی متفاوت‌تر از گذشته باشد.

یکی از بخش‌های قابل توجه مصاحبه مورایس صحبت‌های غیرمستقیم او درباره پرسپولیس بود و این سرمربی پرتغالی بدون اینکه نامی از تیم رقیب بیاورد، اینطور صحبت کرد:« «حالا نمی‌دانم بازیکنان آن تیم هستند که دفاع می‌کنند یا افراد دیگر هستند که از آن یک گل دفاع می کنند. بعضی وقت‌ها یک تیم حمله می‌کند، آفساید است. گل می‌زنند آفساید است! نمی‌دانم چطوری است؟! می‌گیرند، نمی‌گیرند؟! یک سری مواقع هم هست که توپ اصلا توی گل می‌رود ولی نمی‌گیرند. ما این چیزها را نداریم. خدا را شکر می‌توانم به بازیکنانم اعتبار زیادی بدم و بگویم کارشان خیلی خوب بوده است. چیزی دیگری که هست این‌که من نمی‌دانم چند امتیاز داریم. من فکر می‌کنم در این لیگ اگر 90 امتیاز هم بگیریم، قهرمان نشویم.» 

ژوزه مورایس

یحیی گل‌محمدی ساعاتی پیش در نشست خبری با سوالی درباره صحبت‌های مورایس مواجه شد و درباره آن گفت:« هر مربی که تحت فشار است ممکن است صحبتهایی بکند که بعدا پشیمان شود و واقعیت نداشته باشد. مورایس هم یک سرمربی باکیفیت خارجی است و از لحاظ فنی و شخصیتی جزو مربیان بزرگ لیگ برتر است، با شرایطی که آنجا دارد هم بدون هیچ دغدغه‌ای کارش را انجام می‌دهد. دقیقا شرایطی که مخالف شرایط ماست. این تیم بعد از چندین قهرمانی و کسب جام مختلف، الان شرایطش به این شکل است. به نظرم اگر جای ما بود، حرف‌هایی می‌زد که خیلی شدیدتر و بدتر از این حرف‌ها بود. به هر حال بازیکنانی که ما داریم در این چند سال گذشته توانستند جام‌های مختلفی بگیرند،اما به آنها بی‌توجهی می‌شود درحالیکه در آنجا از امکانات استفاده می‌کنند. به نظرم باید یک مقدار او را در شرایط سخت بگذاریم (باخنده) تا ببینیم آن موقع چه صحبتی می‌کند. اما احتمالا تحت فشار شدید بوده که این صحبتها را کرده.»

حالا و پس از این واکنش یحیی گل‌محمدی باید در انتظار صحبت‌های مورایس ماند. او تا ساعاتی دیگر در هتل کوثر پیش روی اهالی رسانه قرار می‌گیرد و به احتمال فراوان یکی از سوالات خبرنگاران از این سرمربی پرتغالی درباره همین موضوع است که سبب رویارویی او با سرمربی پرسپولیس می‌شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها