خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۹۶۸
تاریخ خبر:

AFC رسما با تعویق دیدار سپاهان مخالفت کرد؛ یک بلیط بخرید، دو مسابقه مهم ببینید

خیلی‌ها اعتقاد دارند که وضعیت اداره کنفدراسیون آسیا هم تفاوتی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد، موضوعی که بار دیگر اثبات شد.

AFC رسما با تعویق دیدار سپاهان مخالفت کرد؛ یک بلیط بخرید، دو مسابقه مهم ببینید

کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ۴ روز پیش از دیدار سپاهان برابر آلمالیق رای شدید خود علیه سپاهان را اعلام کرد. براساس بخشی از این رای سپاهان از میزبانی دو دیدار به صورت قطعی و یک دیدار به صورت تعلیقی محروم شد. این رای در شرایطی صادر شد که فرصت بسیار کوتاهی تا دیدار بعدی سپاهان مانده بود. از سوی دیگر در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تنها استادیوم‌های آزادی و نقش جهان مورد بررسی و تایید قرار گرفتند و با محرومیت سپاهان از میزبانی در نقش جهان، به صورت خودکار استادیوم آزادی میزبان جدال سپاهان - آلمالیق شد. از سویی دیگر دقیقا همان روز نساجی هم در استادیوم آزادی میزبان نوبهار (نوفباخور) است. AFC‌ که اساسا تصمیماتش در خیلی مواقع باعث تعجب است، در اقدامی جالب با تعویق ۲۴ ساعته دیدار سپاهان - نوبهار هم موافقت نکرد تا روز دوشنبه (فردا) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی نساجی میزبان نوبهار باشد و از ساعت ۲۱:۳۰ باز هم در همان ورزشگاه آزادی سپاهان به مصاف آلمالیق برود!

پس از این تصمیمات، شورای تامین اعلام کرد که با توجه به فاصله بسیار کوتاه بین دو دیدار (دو ساعت) امکان تخلیه کامل استادیوم، کنترل بلیط و ورود تماشاگران جدید به استادیوم آزادی نیست. به همین خاطر برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، با خرید یک بلیط می‌شود دو بازی لیگ قهرمانان آسیا را تماشا کرد. اتفاقی که یادآور لیگ آزادگان خودمان در دهه هفتاد است. زمانی که هواداران استقلال و پرسپولیس پیش از دیدار تیم‌هایشان، دیدارهای کشاورز، بهمن یا سایپا را می‌دیدند!

نکته مبهم دیگر این دیدار تقسیم بندی استادیوم برای هواداران است. طبعا هواداران نساجی و سپاهان تاکید دارند که کنار یکدیگر باشند که بتوانند بیشتر بر رقبا تاثیر بگذارند. حضور زنان هم در استادیوم قطعی است و بخشی از استادیوم در اختیار زن‌ها خواهد بود. آلمالیق و نوبهار هم می‌توانند طبق قانون درخواست جایگاه تماشاگر داشته باشند و در نهایت بخشی از استادیوم هم که درحال بازسازی و غیرقابل استفاده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها