خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۳۰۷
تاریخ خبر:

نصیرزاده صحبت‌های سرمربی تراکتور که از رسانه رسمی تراکتور منتشر شده بود را تکذیب کرد

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور صحبت‌‌های پاکو خمز که از رسانه رسمی این باشگاه منتشر شده بود را تکذیب کرد.

نصیرزاده صحبت‌های سرمربی تراکتور که از رسانه رسمی تراکتور منتشر شده بود را تکذیب کرد

ظهر امروز صحبت‌های پاکو خمز، سرمربی تراکتور پیش از دیدار برابر استقلال حاشیه‌ساز شد. خمز درباره دیدار استقلال - تراکتور گفت:‌ «اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.»

این صحبت‌ها از رسانه رسمی باشگاه تراکتور هم منتشر شده بود، اما هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور می‌گوید که خمز همچین حرفی نزده است.

نصیرزاده گفت: ببینید ما اصلا باشگاهی هستیم که ابدا بیانیه نمی‌دهیم و حاشیه نمی‌سازیم و اگر دیده باشید آقای خمس هم مطلقا در مورد داوری صحبت نمی‌کنند و تربیت اروپایی ایشان را می‌رساند.

مدیرعامل تراکتور با تمجید از موضع خمس اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما هر اتفاقی می‌افتد به داوری ربط می‌دهند و ایشان هم بعضی از این مصاحبه‌ها را خوانده بود و دیده بود که برخی این کار را می‌کنند.

او همچنین مسئله را به موضوع ترجمه اشتباه ربط داد و عنوان کرد: بعد من امروز با او صحبت کردم و ایشان گفتند که بخشی از صحبت‌های من را درست ترجمه نکردند و من منظورم این نبود که سوت به ضرر ما نباشد، منظورم این بود که اگر اتفاق خاصی در مسئله داوری رخ ندهد، ما پیروز از زمین خارج می‌شویم. مترجم محترم به نظر برخی مسائل را انتقال داده بود که سوءتعبیر شده بود.

اظهارات پاکو خمس البته در غیاب خبرنگاران بود و در رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شد و حالا مدیرعامل باشگاه تراکتور آن را تکذیب کرده و گفته که خمس به این شکل در مورد داوری صحبت نکرده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها