خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۳۳۳
تاریخ خبر:

چرا یحیی شهاب زاهدی را نیمکت‌نشین کرد؟

مهاجم سرخ‌پوشان در دو بازی اخیر این تیم در حالی از روی نیمکت کار خود را آغاز کرده که پیش از این توانسته بود عملکرد درخشانی در خط حمله این تیم داشته باشد.

چرا یحیی شهاب زاهدی را نیمکت‌نشین کرد؟

بعد از انتقادات فراوانی که به شهاب زاهدی مهاجم ۲۸ ساله پرسپولیس بابت عملکرد او در خط حمله این تیم شد، او با گلزنی در بازی با گل‌گهر سیرجان و هت‌تریک برابر پیکان تهران نشان داد که این مهاجم به زمان نیاز داشته تا بتواند خود را با تیم وفق دهد و برای سرخ‌پوشان مثمر ثمر باشد.

درحالی که به نظر می‌رسید با درخشش این مهاجم مشکل یحیی گل‌محمدی در خط حمله پرسپولیس حل شده باشد، اما به یکباره این بازیکن در بازی با صنعت‌نفت آبادان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا نیمکت‌نشین شد و نبیل باهوئی به جایی او در ترکیب قرار گرفت. باهوئی در شرایطی در خط حمله پرسپولیس در این دو بازی قرار گرفت که ماجرای جذب او حواشی زیاد به همراه داشت و باعث تنش بین گل‌محمدی و رضا درویش نیز شد.

عملکرد پرسپولیس در این دو بازی به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان بود و پرسش بسیاری از آن‌ها دلیل نیمکت‌نشینی زاهدی بوده است. گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص این موضوع مطرح شده است، اما دو موضوع مهم باعث شده تا زاهدی در این دو هفته نیمکت‌نشین باهوئی شود.

بعد از بازی ملال‌آور پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، زاهدی به دلیل درخشش در هفته‌های اخیر به برنامه تلویزیونی دعوت شد. این مهاجم در خصوص آخرین وضعیت خود گفتگو کرد، اما در بخشی از صحبت‌های خود به وضعیت اردو سرخ‌پوشان پیش از بازی با ملوان اشاره کرد که این صحبت‌ها به مزاج کادرفنی و گل‌محمدی خوش نیامد و این بازیکن در دو بازی بعدی این تیم به نیمکت تبعید شد تا باهوئی که با آن همه سروصدا به پرسپولیس پیوست جانشین وی در نوک خط حمله این تیم شود.

موضوع دیگر نیمکت در خصوص نیمکت‌نشینی این بازیکن بحث فنی آن است. گفته می‌شود علی‌رغم گلزنی زاهدی در هفته‌های اخیر، با توجه به آنالیز‌های صورت گرفته و برنامه تاکتیکی سرخ‌پوشان در این دو بازی، گل‌محمدی ترجیح داده است تا از مهاجم سوئدی خود به جایی زاهدی استفاده کند و این دو موضوع مهم‌ترین دلایل کادرفنی برای نیمکت‌نشینی مهاجم ۲۸ ساله سرخ‌پوشان است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها