خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۶۷۵
تاریخ خبر:

اقدام جدید دیوید بکام در هند جنجالی شد! + عکس

دیوید بکام به عنوان سفیر یونیسف به هند سفر کرد. او در این سفر برای نخستین بار به تماشای بازی نیمه نهای جهانی کریکت میان دو تیم هند و نیوزلند نشست و در این سفر چند روزه مورد توجه هنرمندان و اهالی سینمای هند نیز قرار گرفت تا آنجا که به افتخار حضورش در هند شاهرخ خان یک مهمانی خصوصی برگزار کرد و سونام کاپور و همسرش نیز یک شب مهمانی کوچک دیگری به خاطر دیوید بکام برگزار کرد.

اقدام جدید دیوید بکام در هند جنجالی شد! + عکس

دنیای تصویر: دیوید بکام به عنوان سفیر یونیسف به هند سفر کرد. او در این سفر برای نخستین بار به تماشای بازی نیمه نهای جهانی کریکت میان دو تیم هند و نیوزلند نشست و در این سفر چند روزه مورد توجه هنرمندان و اهالی سینمای هند نیز قرار گرفت تا آنجا که به افتخار حضورش در هند شاهرخ خان یک مهمانی خصوصی برگزار کرد و سونام کاپور و همسرش نیز یک شب مهمانی کوچک دیگری به خاطر دیوید بکام برگزار کرد. 

دیوید بکام بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد کماکان در گفتگوهایش درباره این تیم فوتبال با ضمیر «ما» یاد می‌کند. بکام باور دارد که ورزش، روحیه تیمی، اعتماد به نفس، تمرکز، نظم و لذت را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

چندی پیش مستندی چهار قسمتی در قالب یک مینی‌سریال به نام «بکام» درباره این ستاره فوتبال بریتانیا در نتفلیکس پخش شد. که به صعود بکام  از یک پسر بچه معمولی به ستاره می‌پرداخت.

دیوید بکام

دیوید بکام

دیوید بکام

دیوید بکام

دیوید بکام

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها