خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۷۶۷
تاریخ خبر:

فوری | اتفاق مهم بین یحیی گل‌محمدی و رضا درویش در پرسپولیس

پرسپولیس پس از اتفاقات جنجالی هفته قبل حالا شرایط آرامی را سپری می‌کند.

فوری |  اتفاق مهم بین یحیی گل‌محمدی و رضا درویش در پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت پس از شکست مقابل سپاهان روزهای پرحاشیه‌ای را سپری کردند. آن‌ها که پیش از این از پرداخت نشدن آپشن‌های مربوط به قهرمانی‌های فصل قبل عصبانی بودند، پس از رسمی شدن جریمه 10 درصدی باشگاه، دست به اعتصاب یک‌روزه زدند و بازیکنان هم با انتشار یک نامه مفصل، از عملکرد مدیریت باشگاه انتقاد کردند.در آن زمان حتی گفته می‌شد که ممکن است کار به استعفای یحیی گل‌محمدی هم کشیده شود ولی این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس با شروع تمرینات تا حد زیادی به آرامش برگشته است.

آغاز تمرینات برای دیدار با النصر و الدحیل

پس از یک اعتصاب جنجالی، بازیکنان پرسپولیس از روز پنج‌شنبه دوباره تمرینات‌شان برای دو بازی حساس آسیایی مقابل النصر عربستان و الدحیل قطر را آغاز کردند. دو بازی که نقش مهمی در سرنوشت این فصل پرسپولیس دارد و ناکامی در آن ممکن است در آستانه دربی پایتخت این تیم را دوباره وارد حاشیه کند. پرسپولیس که این هفته هم در لیگ برتر بازی ندارد، روز دوشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف نساجی خواهد رفت.در حال حاضر وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی سه بازیکن مصدومی هستند که در کنار بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات حضور ندارند و بقیه نفرات مشکلی برای دیدارهای آینده نخواهند داشت.

پایان شایعه تغییرات در جلسه هیات مدیره

در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص تغییرات در پرسپولیس به گوش می‌رسید. پس از اختلاف گل‌محمدی و درویش، ابتدا شایعه استعفای سرمربی سرخپوشان به گوش رسید و در ادامه هم گفته می‌شد که هیات مدیره از عملکرد درویش در ماه‌های اخیر رضایت نداشته و قصد ایجاد تغییر روی صندلی مدیرعاملی را دارد.با این وجود هیچ‌کدام از این شایعات به وقوع نپیوست و در جلسه روز گذشته هیات مدیره هم اعضا حمایت قاطع خودشان را از مدیرعامل و سرمربی اعلام کردند. در حال حاضر پس از چند روز جنجالی، اوضاع در پرسپولیس آرام به نظر می‌رسد و اعضای این تیم در سکوت خبری به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هستند. 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها