خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۱۳۴
تاریخ خبر:

اتفاق عجیب در عربستان: گلمحمدی در ریاض گم شد، هیچکس از النصر پرسپولیس را همراهی نکرد

پرسپولیسی‌ها از استقبال النصر برای دیدار امروز بسیار شاکی هستند.

اتفاق عجیب در عربستان: گلمحمدی در ریاض گم شد، هیچکس از النصر پرسپولیس را همراهی نکرد

زمانی که النصر به تهران آمد، مدیران پرسپولیس و حتی فدراسیون فوتبال چنان از حضور یک تیم عربستانی و البته کریس رونالدو در تهران ذوق زده شده بودند، که همگی به صورت خانوادگی به استقبال کاروان النصر رفتند و حتی مدیرعامل پرسپولیس، ساعاتی پیش از دیدار، به جای حضور در اردوی قرمزپوشان، در هتل محل اقامت النصر حضور داشت. اما استقبال عربستانی‌ها از پرسپولیس، هیچ شباهتی به رفتار مدیران پرسپولیس نداشت.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با النصر بسیار عصبانی بود و از شرایط به وجود آمده برای خودش و تیمش گلایه کرد. بعد از آن ویدئویی از یحیی منتشر شد که نشان می‌داد او به‌خاطر معطلی سی چهل دقیقه‌ای در محوطه ورزشگاه و اینکه زمان‌بندی تمرین به‌هم ریخته شاکی است.

در این‌باره یکی از مدیران پرسپولیس به گفت متاسفانه هیچ فردی از النصر برای حضور سرمربی و بازیکن در نشست خبری آن‌ها را همراهی نکرد و حتی با اتوبوس تیم هم هیچ اسکورتی وجود نداشت و بچه‌ها خودشان آمدند.»

این مدیر ادامه داد: «متاسفانه آن فردی هم که به عنوان راننده آقا یحیی و ترابی را آورده بود محل سالن کنفرانس را بلد نبود و چیزی حدود چهل دقیقه دنبال سالن بوده و آخر سر هم دیر محل را پیدا کردند که به‌خاطر همین اتفاق تمرین تیم‌مان هم دیر شروع شد.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها