خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۲۲۵
تاریخ خبر:

محرومیت امید نورافکن به دلیل رفتار زشت مقابل هواداران پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امید نورافکن را به دلیل رفتارش در مقابل هواداران پرسپولیس در استادیوم نقش جهان محروم کرد.

محرومیت امید نورافکن به دلیل رفتار زشت مقابل هواداران پرسپولیس

در دیدار سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش جهان، امید نورافکن در مقابل هواداران پرسپولیس حرکتی را انجام داد که پس از آن با شکایت باشگاه پرسپولیس از او روبرو شد. اتفاقی که در نهایت مجر به صدور حکم دو جلسه محرومیت توسط کمیته انضباطی علیه او شد.

به گزارش وبسایت فدراسیون فوتبال، در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران از امید نور افکن، بازیکن سپاهان اصفهان مبنی بر رفتار توهین آمیز شخص مذکور نسبت به تماشاگران منتسب به تیم قبل از مسابقه دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با توجه به محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی تصاویر و اظهارات و دفاعیات نامبرده، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و با در نظر گرفتن ندامت و عذرخواهی صورت گرفته از سوی نامبرده، وی به یک جلسه محرومیت و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمنا باتوجه به صدور حکم محکومیت تعلیقی برای ایشان، این کمیته وفق بند ۵ ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی مذکور قابل اجرا می باشد.

این رای در محرومیت قابل اجرا و قطعی بوده و در بخش جریمه نقدی غیر قابل اجرا و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها