خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۴۴۱
تاریخ خبر:

شوک بزرگ به یحیی و پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال!

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

شوک بزرگ به یحیی و پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال!

در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که با شکست سرخ‌پوشان همراه بود، وحید امیری از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد تا این بازیکن از ترکیب این تیم به دور باشد.

در بازی با استقلال تاجیکستان بعد از مدت‌ها با نظر کادرفنی و با تایید کادرپزشکی پرسپولیس، امیری وارد میدان شد که بعد از چند دقیقه این بازیکن باز دچار مصدومیت شد و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.

با پیگیری‌ها مشخص شد که این بازیکن علی‌رغم اینکه روند درمان خود را به دقت زیر نظر کادرپزشکی تیم ملی و پرسپولیس دنبال می‌کند، اما هنوز نتوانسته شرایط حضور در تمرینات و بازی کردن را به دست بیاورد. از همین رو، کاپیتان سرخ‌پوشان شهرآورد روز پنچشنبه بین دو تیم پرسپولیس و استقلال را به طور حتم از دست خواهد داد.

با توجه به شرایط موجود و میزان مصدومیت این بازیکن پرسپولیس و تیم ملی ایران و علی رغم تلاش کادر پزشکی تیم ملی، امیری به هیچ وجه قصد ندارد همانند قبل برای بازگشت به میادین عجله کند و تلاش می‌کند تا دوران نقاهت خود را به طور کامل پشت سر بگذارد. از همین رو این بازیکن جام ملت‌های آسیا که دی و بهمن ماه سال جاری در کشور قطر برگزار می‌شود را نیز از دست خواهد داد.

امید عالیشاه دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس بود که در بازی‌های اخیر غایب بود. او از روز گذشته در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر شده است و مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان در بازی با استقلال ندارد. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر مصدومین پرسپولیس هستند که در شهرآورد غایب هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها