خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۵۸۹
تاریخ خبر:

لغو واردات خودرو اردوی پرسپولیس را بهم ریخت؛ مصدومیت کنعانی‌زادگان یا درگیری با بیرانوند؟

اولین ترکش لغو امتیاز واردات خودرو توسط ملی‌پوشان، اردوی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است.

لغو واردات خودرو اردوی پرسپولیس را بهم ریخت؛ مصدومیت کنعانی‌زادگان یا درگیری با بیرانوند؟

دیوان عدالت اداری در حکمی مصوبه هیات دولت مبنی بر مجوز بازیکنان تیم ملی برای واردات خودرو را لغو کرد. حکمی که به موجب آن خیلی از بازیکنان تیم ملی که مجوز خود را واگذار کرده بودند یا خودرو مورد علاقه‌شان را وارد کرده بودند را شوکه کرد. برخی این حکم دیوان عدالت اداری را نتیجه مصاحبه محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره خودرو ۱۰۰ میلیاردی می‌دانند که موجب شد موضوع به دیوان عدالت اداری کشیده شود.

در ادامه این اتفاقات، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کشاله محمد حسین  کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس در تمرین دچار آسیب دیدگی شده و میزان مصدومیت او امروز مشخص می شود. در خبر درحالی پخش شد که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین خود اشاره ای به این موضوع نداشت و تاکید کرده بود که جز وحید امیری که کار تخصصی انجام می دهد بازیکن دیگری مصدوم نیست.

پیگیری ها از تیم پرسپولیس نشان می دهد که کنعانی زادگان مشکل خاصی ندارد و به نظر بیشتر ماجرا به ناراحتی بین او و بیرانوند برمی گردد.

برخی شنیده‌های تایید نشده در این زمینه حکایت از درگیری و اختلاف علیرضا بیرانوند و کنعانی‌زادگان بر سر همین لغو مجوز واردات خودرو دارد و گفته می‌شود که پس از صدور این رای، بیرانوند که کنعانی‌زادگان را مسبب این اتفاق می‌دانسته، با او اختلاف شدیدی پیدا کرده است و این موضوع به گوش گلمحمدی هم رسیده است.

از روز گذشته هم برخی خبر از این داده اند که به همین دلیل کنعانی زادگان در بازی فردا در ترکیب جایی ندارد اما یحیی گل محمدی در این باره موضع رسمی اعلام نکرده است و دو بازیکن هم نسبت به این شایعه واکنشی نداشته اند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها