خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۵۹۶
تاریخ خبر:

دو بازیکن پرسپولیس در نیم فصل سرباز می‌شوند؛ واکنش مربی ملوان به جذب بازیکنان پرسپولیس

پس از ماجرای سربازی میلاد سرلک، دومین شوک هم به پرسپولیس وارد شد.

دو بازیکن پرسپولیس در نیم فصل سرباز می‌شوند؛ واکنش مربی ملوان به جذب بازیکنان پرسپولیس

میلاد سرلک، بازیکن خط میانی پرسپولیس از ابتدای شهریور مشمول خدمت سربازی بود اما دعوتش به اردوی تیم ملی پروسه اعزام به خدمت به او را به تعویق انداخت، اما با لغو قانون تعویق سربازی بازیکنان ملی پوش و شاغل در لیگ‌های برتر، به نظر می‌رسد باید در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند.

بازیکن دیگری که مشمول خدمت سربازی است، محمد عمری مهاجم پرسپولیس است. او هم به نظر می‌رسد در نیم فصل باید به سربازی برود و با این شرایط پرسپولیس در تعطیلات بین دو نیم فصل، باید به فکر دو بازیکن برای جانشینی عمری و سرلک باشد.

در میان تیم‌های لیگ برتری، تنها ملوان مالکیت نظامی و شرایط جذب بازیکن سرباز دارد.

با این حال سرمربی ملوان با خونسردی و آرامش جالبی در مورد شایعه انتقال بازیکنان بزرگ به تیمش صحبت می‌کند و می‌گوید که تنها در صورتی این نفرات را جذب می‌کند که انگیزه لازم برای حضور در ملوان را داشته باشند.

تارتار در این مورد می‌گوید: ما محدودیت لیست داریم. ما از بازیکنان باکیفیت و با انگیزه استقبال می‌کنیم اما انگیزه برای ما اهمیت بیشتری دارد. باید بدانند که ملوان تیم کوچکی نیست که فقط بیایند سربازی‌شان را بگذرانند. با جلساتی که با بازیکنان سرباز خواهیم داشت، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او خطاب به بازیکنان سرباز گفت: بازیکن باید با تمام وجود برای حضور در ملوان تلاش کند. نه فقط امسال که ملوان سال‌های گذشته هم تیم بزرگی بوده. اگر بازیکن کیفیت خوبی داشته باشد و انگیزه بالایی هم داشته باشد، ما او را جذب می‌کنیم.

در سال‌های اخیر تارتار تلاش کرده که تیم‌های بی‌حاشیه و به دور از جنجال‌های همیشگی باشند و او این موضوع را اولویت نقل و انتقالات خود کرده و حالا با این پیام به بازیکنان سرباز، به نوعی خطوط قرمز تیمش را ترسیم کرده است.

باتوجه به اعلام قبلی، محمد عمری و میلاد سرلک دو چهره سرشناس هستند که احتمالا در زمستان مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها