خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۸۱۴
تاریخ خبر:

سقف بودجه کار دست سپاهان داد؛ احسان پهلوان، هادی محمدی و کاوه رضایی در لیست فروش

باشگاه سپاهان برای دریافت مجوز حضور بازیکنانش در بازی‌های لیگ برتر، سه ستاره خود را می‌فروشد.

سقف بودجه کار دست سپاهان داد؛ احسان پهلوان، هادی محمدی و کاوه رضایی در لیست فروش

جنجال قانون سقف بودجه و قراردادهای بازیکنان تمامی ندارد و پس از رای کمیته استیناف در خصوص بازگرداندن امتیازهای کسر شده از سپاهان و پرسپولیس، ۶ بازیکن سپاهان اجازه حضور در مسابقات تا زمان اصلاح قرارداد را نگرفتند.

باشگاه سپاهان که با مشکل عدم مجوز بازی ستارگانش روبرو شده، برای افزایش سقف بودجه خود، سه بازیکن خود را به فروش می‌رساند.

بنا به نامه‌ای که بدون مهر، امضا و شماره در سربرگ منسوب به سپاهان منتشر شده است، این باشگاه اعلام کرده است که برای تعادل در قراردادها و سقف بودجه، سه بازیکن خود را خواهد فروخت و خواهان صدور مجوز بازی پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری شده‌اند. با توجه به این نامه، در صورت صحت به نظر می‌رسد سپاهان قصد فروش احسان پهلوان، هادی محمدی و کاوه رضایی را دارد. بازیکنانی که در ابتدای فصل مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشتند.

منصور قنبرزاده در این خصوص عنوان کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شده، ۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند.

وی افزود: بر اساس و با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.

البته باید منتظر ماند و دید این نامه بدون مهر و امضا و شماره و تاریخ، از طرف باشگاه سپاهان و ارکان فدراسیون فوتبال مورد تایید قرار میگیرد یا خیر.

سپاهان

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها