خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۰۱۷
تاریخ خبر:

رضا درویش: برانکو مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت که برانکو ایوانکوویچ مشکلی برای حضور در ایران ندارد.

رضا درویش: برانکو مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد

پس از استعفای یحیی گلمحمدی از پرسپولیس و جلسه عصر امروز او با رضا درویش، بحث انتخاب جانشین احتمالی گلمحمدی بیشتر شده است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مورد احتمال حضور برانکو در پرسپولیس گفت که او مشکلی برای حضور در ایران ندارد.

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از نشست با یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: نشست صمیمانه و دوستانه‌ای بود. گل‌محمدی اعلام کرد که خسته است. مخصوصا به خاطر فضا و قوانینی که در فوتبال کشور به وجود آمده است و اینکه معتقد است روح فوتبال را از بین برده‌اند و هیچ تمایلی به ادامه فعالیت در این شرایط را ندارد.

درویش افزود: گل‌محمدی خیلی مصمم به جدایی است و من مخالفت کردم. این باشگاه خانه اوست و از او خواستم تا استراحت کند و بعد تصمیم بگیرد. مشکل گل‌محمدی به هیچ وجه نبود بازیکن یا مشکلات داخلی نیست و فضای حاکم بر فوتبال ما علت استعفای اوست.

وی درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های احتمالی جانشینی گل‌محمدی اظهار داشت: ما با هیچ گزینه‌ای در خصوص هدایت پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتیم و عده‌ای دوست دارند هر چه می‌خواهند را نشر دهند. وقتی گل‌محمدی سرمربی ماست به هیچ وجه حرفه‌ای و درست نیست که با گزینه دیگری گفت‌وگو کنیم. اصلا پیرامون جانشین او فکر نکردیم و اگر قرار است که مربی جدیدی بیاید باید هئیت مدیره تصمیم‌گیری کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیز اضافه کرد: «اول وجود بعد سجود»؛ ما باید اول تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنیم تا بعد وارد بازار نقل‌وانتقالات شویم.

درویش همچنین در مورد وضعیت مالیات قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مالیات او ۶ ماه پیش پرداخت شده است و مشکلی برای حضور در ایران ندارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها