خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۰۲۲
تاریخ خبر:

واکنش مجری صدا و سیما به علی کریمی: چقدر تو بی‌شرفی

یکی از مجریان تلویزیون به اظهار نظر علی کریمی پس از حادثه تروریستی دیروز کرمان واکنش تندی نشان داد.

واکنش مجری صدا و سیما به علی کریمی: چقدر تو بی‌شرفی

روز گذشته و پس از حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و در شرایطی که اکثر چهره‌های ورزشی و هنری ضمن محکوم کردن تروریسم، با خانواده‌های شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند، علی کریمی یک پست و استوری توهین آمیز منتشر کرد.

یکی از مجریان صدا و سیما هم در برنامه‌ای زنده در واکنش به این اظهارات علی کریمی و خطاب به او گفت: تو چقدر بیشرفی که به جای همراهی با خانواده‌های داغدار صدها شهید؛ میگی به خاطر غذای نذری و شربت جمع شده بودند!

copied
ارسال نظر
 
  • بهبود

    خجالت بکش بهت میگن ایرانی من شرمم میاد ک ه تو هموطنمی چقدر وقیحی متاسفم که شهرت ا ز دست رفته ات رو از ایران به دست اورده ب ودی کرمانیها تسلیت تسلیت

  • امین اله امیری

    آقای جادوگر سابق!! لطفا خفه شو و برو بمیر،، تمام.

  • ناشناس

    آقای کریمی ، شما که با پول و تشویق و ترغ یب بچه های این آب و خاک به نوائی رسیدید و دمتو گذاشتی رو کولت و رفتی ، و خواستی ادای مخالف ها رو دربیاری ، یه کمی از علی دایی یاد بگیر . مردمی بودن این نیس که ا ز اون طرف دنیا هرچی از دهنت دربیا و شایس ته خودته، به مردم ما بگی.

  • ناشناس

    وطن فروش ها امثال علی کریمها تو به خواهر ت رحم نکردی به زندان انداختی با کارات

  • محمود رفیعی

    دیدگاههای سیاسی افراد محترم است . حتی می توانی مخالف نظام باشی . اما هرگز نباید مردم را به سخره گرفت . انان که در این مراسم بودند نخست یک انسان بودند. به هر دلیل و باهرنینی که در انجا بودند بی گناه پ مظلوم بودند. این گونه قضاوت کردن نهایت بی شرفی است. این را کسی می گوید که رمانی طذفدار سرسخت تو بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها