خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۱۱۹
تاریخ خبر:

شایعه‌‌ی شوکه‌کننده درباره پرسپولیس که جنجالی شد!

در حالی که همه منتظر تعیین جانشین یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس هستند، خبرنگار ایسنا به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به‌زودی استعفا کند و گل‌محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.

شایعه‌‌ی شوکه‌کننده درباره پرسپولیس که جنجالی شد!

ایسنا: یحیی گل‌محمدی همزمان هم استعفا داده و هم برای جدایی به توافق نرسیده است! او علاقه‌ای به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد و از طرف دیگر برای جدایی توافق نمی‌کند و همین موضوع باعث تعجب مدیران پرسپولیس شده است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیروز (یک‌شنبه) آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و رسما از پایان کار گل‌محمدی در پرسپولیس خبر داد.

حالا خبرهای جدیدی از آینده پرسپولیس و همکاری گل‌محمدی با این تیم به گوش می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که از منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس به دست آمده، احتمالا به‌زودی رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود و به جای او حسین شهریاری، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب خواهد شد.

اگر این تصمیم اجرایی شود، احتمالا یحیی گل‌محمدی که تا این لحظه قانونا قرارداد خود را با پرسپولیس اقاله نکرده است، در تصمیم خود تجدید نظر می‌کند و مجددا روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست چرا که تصمیم مدیران پرسپولیس برای کنار رفتن درویش، با هدف ماندن گل‌محمدی گرفته شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها