خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۵۷۰
تاریخ خبر:

برانکو پرسپولیس و مدیرانش را تکذیب کرد

برانکو ایوانکوویچ با تکذیب مذاکره با مدیران پرسپولیس گفت که فقط یک فنجان قهوه خورده است.

برانکو پرسپولیس و مدیرانش را تکذیب کرد

پس از کناره‌گیری گلمحمدی از پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ اصلی‌ترین گزینه برای حضور بر روی نیمکت پرسپولیس، به همین دلیل مذاکراتی با او صورت گرفت. اما در نهایت به نظر می‌رسد لااقل تا این لحظه حضور برانکو در پرسپولیس منتفی است.

در روزهای اخیر سایت پرسپولیس با انتشار عکسی از حضور درویش در قطر کنار برانکو از مذاکره مدیران پرسپولیس با این مربی کروات نوشت و حتی شرحی از صحب‌های طرفین را هم مطرح کرد. اما برانکو ایوانکوویچ مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد.

برانکو ایوانکوویچ امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تایلند در خصوص مذاکره با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من صرفا با دوستان ایرانی یک فنجان قهوه خوردم و در مورد قرارداد و جزئیات دیگری صحبتی به میان نیامد.

این در حالی است که رسانه باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که برانکو در پاسخ به درخواست رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) برای هدایت این تیم، پاسخ رد داده و اعلام کرده در شرایط کنونی نمی‌تواند عهده دار این تیم شود.

پرسپولیسی‌ها هنوز سرمربی تیم خود را معرفی نکرده اند و تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار ویرا دستیار برزیلی گل محمدی در جریان است و اعضای این تیم طی روزهای آینده برای برپایی اردو تمرینی راهی کشور امارات خواهند شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها