خبرهای داغ
کدخبر: ۲۰۸۱۱
تاریخ خبر:

انتقادشدید گالیانی به وضعیت اداره فوتبال در ایتالیا

مدیر سابق میلان انتقادات شدیدی نسبت به اداره فوتبال ایتالیا مطرح کرد.

انتقادشدید گالیانی به وضعیت اداره فوتبال در ایتالیا

سه باشگاه بزرگ ایتالیا، شامل میلان، اینتر و یوونتوس درخواستی مبنی بر کاهش تیم‌های سری آ ایتالیا از ۲۰ تیم به ۱۸ تیم مطرح کرده بودند. این سه باشگاه اعتقاد داشتند که تعداد بازی‌های فعلی در سری آ به نحوی است که منجر به فشار بیش از حد به باشگاه‌ها و بازیکنان می‌شود.

پس از این درخواست، امروز جلسه‌ی سازمان لیگ ایتالیا که به درخواست میلان، اینتر و یوونتوس برای تغییر تعداد تیم‌های سری آ برنامه‌ریزی شده بود، برگزار شد. در پایان این جلسه، مسئولان لیگ اعلام کردند سری آ همچنان با ۲۰ تیم برگزار خواهد شد.

آدریانو گالیانی، رئیس مونتسا و مدیر عامل اسبق میلان، در حاشیه‌ی این جلسه گفت: «مسئله‌ی ما اصلا تعداد تیم‌ها نیست. موضوع عمیق‌تر از این حرف‌هاست. مشکل این است که ما باشگاه‌ها نقشی در فرآیند تصمیم‌گیری نداریم. همه‌چیز در دست مسئولان است و تصمیم‌ها جای دیگری گرفته می‌شود. اگر دل‌شان خواست، تعداد تیم‌ها را از ۲۰ به ۱۸ یا اصلا به ۳۲ تیم تغییر می‌دهند. یا اگر خواستند، می‌توانند قانونی تصویب کنند که از فصل آینده فقط بازیکنان خوشگل و موطلایی اجازه‌ی بازی در سری آ را داشته باشند و به راحتی آن را به باشگاه‌ها تحمیل خواهند کرد. واقعا وضعیت عجیب و خنده‌داری در ایتالیا حاکم است که در هیچ‌کدام از کشورهای اروپا نظیر ندارد.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها