خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۴۰۱
تاریخ خبر:

دلیل رای مهربانانه کمیته انتضباطی در خصوص کنعانی‌زادگان چه بود؟

در شرایطی که انتظار می‌رفت کمیته انضباطی رایی جدی در خصوص مدافع جنجالی پرسپولیس صادر کند، اما خروجی رای این کمیته محکومیتی خفیف برای کنعانی‌زادگان بود.

دلیل رای مهربانانه کمیته انتضباطی در خصوص کنعانی‌زادگان چه بود؟

در پایان دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از مواجه شدن با شعارهای برخی از هواداران به سمت یکی از آن‌ها حمله کرد. این اقدام واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و انتظار می‌رفت با توجه به سوابق گذشته این بازیکن و اتفاقات مشابهی که در گذشته برای دیگران به وجود آمده بود، کمیته انضباطی با رایی شدید کنعانی‌زادگان را حداقل چند جلسه محروم کند. اما در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نهایت کنعانی‌زادگان را به جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم کرد. این رأی بلافاصله پس از صدور با انتقادات زیادی همراه شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که روز دوشنبه جلسه رسیدگی به این پرونده را برگزار کرد، لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس و همچنین توضیحات نماینده باشگاه آلومینیوم اراک را مورد بررسی قرار داده و به یک استدلال در ماجرای درگیری کنعانی‌زادگان استناد کرده است.

اعضای این کمیته معتقد هستند در ماجرای این درگیری، کنعانی‌زادگان توسط هواداری تحریک شده که به خاطر غفلت باشگاه آلومینیوم اراک به اتوبوس پرسپولیس دسترسی پیدا کرده است. در واقع تخلف باشگاه میزبان باعث شده بازیکن پرسپولیس مورد توهین قرار بگیرد و به همین دلیل نیز باشگاه آلومینیوم به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران و جریمه نقدی محکوم شده است.

در جلسه روز دوشنبه کمیته انضباطی، نماینده باشگاه آلومینیوم موارد فوق را قبول کرده و به همین دلیل این کمیته رأی سبکی را برای مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در نظر گرفته است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها