خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۴۳۹
تاریخ خبر:

شجاع خلیل‌زاده: از خودستایی تا توهین به خبرنگاران

شجاع خلیل‌زاده دیروز رفتاری کرد که اگر چه در دنیای فوتبال رفتاری عجیب است، اما شاید برخی از این اتفاقات شگفت زده نشدند.

شجاع خلیل‌زاده: از خودستایی تا توهین به خبرنگاران

روز گذشته و پس از پایان دیدار پرسپولیس برابر تراکتور، شجاع خلیل‌زاده، مدافع تراکتور با خبرنگاران درگیر شد. رفتاری که اگرچه در عالم فوتبال عجیب است، اما شاید کسی از شجاع خلیل‌زاده تعجب نکرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که خلیل‌زاده سابقه‌ای طولانی در رفتارهای جنجالی دارد. از خودستایی‌های بی‌جا و کری‌خوانی‌هایی که جمع را متشنج می‌کرد تا درگیری با بازیکنان حریف و هواداران، کارنامه این بازیکن پر است از رفتارهایی که او را به چهره‌ای نامحبوب در فوتبال ایران تبدیل کرده است.

شجاع خلیل‌زاده

اما این بار، خلیل‌زاده پا را فراتر گذاشت و به کسانی توهین کرد که وظیفه‌شان انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی و پرسشگری است.

این رفتار زشت و زننده، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. نه خلیل‌زاده و نه هیچ کس دیگری، حق ندارد به خبرنگاران که به عنوان نمایندگان افکار عمومی در حال انجام وظیفه‌ هستند، توهین کند.

متأسفانه، این اولین بار نیست که شاهد چنین رفتارهایی از سوی برخی از فوتبالیست‌های کشورمان هستیم. گویی برخی از این افراد، به واسطه شهرت و ثروتی که به دست آورده‌اند، خود را مجاز به هرگونه رفتار و گفتاری می‌دانند.

شجاع خلیل‌زاده

در این میان، مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ورزشی نیز باید با قاطعیت با چنین رفتارهایی برخورد کنند. برخورد قاطع با خلیل‌زاده، می‌تواند درس عبرتی برای سایر بازیکنان باشد تا بدانند که توهین به خبرنگاران و مردم، هیچگاه بدون پاسخ نخواهد ماند. هرچند که مرور آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که آخرین نمونه آن را در حکم خفیف و عجیب کنعانی‌زادگان دیدیم، انتظار از برخورد متناسب را به حداقل می‌رساند.

شجاع خلیل‌زاده که به درستی مورد انتقاد قرار گرفت رفتاری کرد که باید مورد بازخواست قرار بگیرد. حتی اگر باشگاه تراکتور و فدراسیون فوتبال با او مماشات کنند، قطعا در ذهن هواداران فوتبال ثبت می‌شود تا او بیشتر از قبل نامحبوب باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها